Moje obsese: Čokoláda




S čokoládou (a mojí pevnou vůlí) je to těžké, takže jediné řešení, jak jejím jezením nezešpekovatět, je si ji dopřávat i jinak (anebo pravidelným cvičením, na které jsem často taaaak líná). Zamilovala jsem se do všech možných druhů kosmetických výrobků, které voní po čokoládě, nebo obsahují čokoládové boby. Dnes představím ty, které momentálně používám.


Prvním oblíbeným čokoládovým produktem je vyživující tělové máslo od Sephory. Používám ho již několik let a hrozně si ho šetřím, protože je mi skoro líto si s ním každých pět minut matlat ruce. používám ho JEN na ruce a většinou jen na noc (takhle moc si ho šetřím! :D) Mažu se s ním prostě vždycky za odměnu, protože je to naprostá lahoda jahoda emmm čokoláda. Mám toto Sephora tělové máslo už po několikáté a nevím proč, ale ty předchozí verze mi přišly víc "máslovější", tužší. Barva je světle krémová, krém sám má jemnou konzistenci, hezky se roztírá a božsky voní. Je to produkt, který patří do mé základní výbavy krémů. 



Při vánočním shánění dárků jsem narazila na Balea bodybutter kakao. Růžová krabička mě na první pohled zmátla (protože si samozřejmě nečtu většinu názvů a jdu podle designu. Jak jsem si kvůli tomu koupila špatnou řasenku si můžete přečíst tady.). Od růžové krabičky bych čokoládu/kakao nečekala, ale spíš nějakou jahodu, malinu... Koupila jsem tedy jedno tělové máslo jako dárek, a když jsem pak viděla, jaké je, běžela jsem hned pro jedno i pro sebe. Konzistence krému je pořádně máslovitá, hutnější a hustější, než u předchozího krému. Voní více po kakau a už bez něj nedám ani ránu.



Dalším z mých oblíbených produktů, které používám už několik let, je Bio kokosová péče od Saloos - čokoláda. Tento produkt potěší i milovníky kokosového oleje. Spojení kokosu a čokolády ve mě vyvolává úplnou extázi, tato tělová péče je speciálně příjemná po unaveném dni. Přípravek se chová jako kokosový olej - v chladu má hustou konzistenci, v teple je velmi tekutý. A ta čokoládová vůně! 



Další moc příjemnou čokoládovou kosmetikou, kterou dlouhodobě používám, je Dermacol Aroma Ritual sprchový gel s vůní belgické čokolády a pomeranče. Celá řada Aroma Ritual produktů je moc příjemná a mnou oblíbená, ať už se jedná o sprchové gely, tělové krémy, nebo vonné olejíčky. Belgická čokoláda + pomeranč patří mezi moje nejoblíbenější. Sprchový gel je příjemný a nádherně voní (doporučuji očuchat na prodejně - blaho zaručeno).




Poslední produkt z kategorie mých čokoládových obsesí je balzám na rty Nectar of Nature, který vlastně ani není čokoládový, ale oříškový. Objevila jsem ho v zahraničí, v ČR jsem se s ním zatím nepotkala. A ani mi to obzvlášť nevadí. Voní jako směs čokolády a oříšků, ale ne příliš intenzivně. Je lepkavý, špatně se vstřebává a není mi moc příjemný. Koupila jsem si ho spíš ze zvědavosti, protože jsem vyzkoušela i tělový krém a tělové máslo z této řady, ze kterých jsem byla nadšená, z balzámu na rty však právě na opak. Pokud se s touto řadou potkáte někde na cestách a budete mít zrovna chuť vyzkoušet něco nového, tělové mléko připomíná konzistencí první zmiňovaný krém od Sephory, tělové máslo zase Bodybutter od Balei. Oba krémy krásně voní, dobře se vstřebávají a jsou příjemné. Lepkavému balzámu se ale raději vyhněte, ten je pro mě zklamáním.



Máte také svou oblíbenou vůni kosmetiky, na kterou nedáte dopustit?
Jaké jsou vaše oblíbené čokoládové pečující produkty? 
Pochlubte se mi :)






Obrázky tadytadytadytady a tady

Komentáře