Moje obsese: Řasenky

Ulítávám na řasenkách. Mám jich 5 a každá umí něco jiného, proto se báječně doplňují. U některých zůstávám dlouhá léta a jiné mám poprvé (a naposledy) na vyzkoušení. V drogérkách je na výběr tolik druhů a značek, až oči přecházejí, s tak dlouhými názvy, které zaručují všechno, ale neřeknou nic. Když si jdu vybírat, tak častokrát nevím. Tady jsou moje řasenkové tipy, třeba vám usnadní příští rozhodování, kterou vybrat :).



Dlouhé řasy

Už dlouho používám řasenku Volume Million Lashes L’oreal Paris. Má skvělý gumový kartáček, který řasy krásně rozčeše a protáhne. Kdo touží po dlouhých řasách, tahle řasenka nezklame. Seženete ji v černé a hnědé, cena se pohybuje mezi 200 - 300 Kč.

Na horní fotce je ta moje už pěkně ošoupaná. I když už nemaluje, stále jí používám k rozčesávání "fufliků", které dělají jiné řasenky (takže je využitelná i poté, co domaluje). 
Není třeba dlouhý popis. Je to skvělá řasenka, patří mezi mé favority.

Husté řasy

Další řasenku, kterou používám už několik let, je False Lash Effect Fusion od Max Factor. Společně s již zmíněnou Million Lashes patří k mým nejoblíbenějším. Mám ji ráda proto, že dělá řasy husté, čemuž napomáhá taktéž skvělý gumový kartáček. Je potřeba zmínit, že dělá řasy husté, ale ne dlouhé (pravý opak Million Lashes, která dělá řasy dlouhé, ale ne husté - proto používám obě dvě, skvěle se doplňují). Obě zmiňované řasenky vytvářejí samy o sobě přirozeně vypadající řasy. V kombinaci je efekt samozřejmě výraznější.

Cena se na internetu pohybuje mezi 200 - 400 Kč, v drogérkách kolem 300 Kč. K dostání je celá řada druhů, vybere si každá (nebo každý ;).


Vše v jednom?

Další z řady oblíbených řasenek je Volume Glamour Max Definition od Bourjois Paris. Mám ji už po druhé, používám ji druhý rok. Na první pohled jsem si ji hned zamilovala (že mám ráda atraktivní dizajn, psáno hezky česky, není žádné tajemství - proto se mi líbí i 
False Lash Effect, fialová je prostě moje!). 

Co je na ní dobrého? Má opět skvělý gumový kartáček (od té doby, co se na trhu objevily gumové, po jiných nesáhnu), řasy dělá dlouhé a husté. Po prvním použití mi přišla jako dar z nebes, naprosto perfektní, ale teď už si nejsem tak jistá. Zřejmě bude problém hlavně na mojí straně (protože jsem marná), ale přijde mi, že v posledních měsících tak nějak "patlá" a zanechává na řasách hrudky (které pak rozčesávám pomocí Million Lashes). Jsem zvyklá, že si při malování řas zapatlám víčka (a někdy i nos :D), ale s touhle řasenkou je to o dost větší problém, než s předchozími. Třeba se to časem spraví a zase mi bude připadat skvělá, uvidíme.

Co je dál skvělé na téhle řasence? Skvěle se drží! :D Může to znít jako hloupý argument, ale pro takového nešiku jako jsem já, kterému pořád všechno padá z rukou, je to obrovské plus. Tahle řasenka mi nevyklouzává z rukou a má ploché dno u části s kartáčkem, které se dá postavit, což u předchozích dvou nelze.

Cena kolem 200 Kč (na internetu), kolem 300 Kč v parfumeriích. 

 
Blýskavé řasy

Nechala jsem se kdysi zlákat poutavou novinkou (a zřejmě slevovým kuponem) a koupila si řasenku, která má zvýrazňovat barvu očí. Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara (se zbytečně dlouhým názvem) znovu od Max Factor. Má takový podivný kartáček, v porovnání s předchozími řasenkami má větší štětinky s větším rozestupem. Dostupné jsou 4 varianty podle barev očí (pro modré, zelené, oříškové a hnědé). Já mám tu pro modré oči, jejíž barevný odstín se jmenuje Black Saphire (je to taková tmavě šedomodrá třpytivá barva). Používám ji jako poslední krok, tedy už na nanesenou černou řasenku. Samotná nestojí za nic (protože zase tak moc výrazně nemaluje), jako svrchní asi taky nic moc. Vlastně nevím. Už ji mám skoro vypotřebovanou a po nanesení mám pocit, že výsledný dojem působí výrazněji, ale možná to mám jen vsugerované. Tak jako tak, rozdíl mezi řasami namalovanými běžnou řasenkou a řasami namalovanými běžnou + rozjasňující řasenkou je minimální. Znovu už si ji nepořídím, přijde mi trochu zbytečná.

Cena na internetu se pohybuje mezi 160 - 230 Kč. 


Řasenkový omyl

Poslední řasenkou ze seriálu "bylo jich 5" je The Rocket Volum' Express od Maybelline. Koupila jsem si ji v záchvatu "chci vyzkoušet nějakou novinku" a pořádně jsem si nepřečetla etiketu, takže jsem místo plánované černé skončila s hnědou (kterou někdo uklidil mezi černé a já si to samozřejmě nezkontrovala. Ale co, chybami se člověk učí :). Hned na rovinu říkám, že je to nejhorší řasenka, jakou jsem kdy měla a nikdy si ji nepořídím znovu. Dokonce budu mít co dělat, abych ji vůbec vypotřebovala. vyhýbám se jí obloukem a je téměř netknutá.

Proč ji nemám ráda? Prvním důvodem je barva, což je moje blbost. Hnědé řasenky nepoužívám, takže toto je trochu čára přes rozpočet. Další důvod je to, že se špatně nanáší. Má také gumový kartáček, který je podivně tlustý s krátkými jemnými štětinkami, které snad ani nedosáhnou na řasy. Když už se překonám a použiji jí, končím celá zapatlaná. Jediná možnost je ji používat přes jinou řasenku (ale proč, když mám jiné, které jsou mnohem lepší). Jednou z teoretických výhod (na kterou ale pravidelně nadávám) je odolnost barvy. Protože jsem nešika a často si obarvím i jiné části těla, než řasy, trávím podstatnou část zkrášlovacího rituálu očišťováním nosu a víček od řasenky. Většina jde hladce setřít nebo smýt vodou, tahle "raketa" drží jako přikovaná, takže jedině odličovačem. Kdo hledá odolnou (ale ne voděodolnou) řasenku (kterou si plánuje namalovat celý obličej, ruce a polovinu koupelny, protože je kluzká a vypadává), tahle je pro něj jako stvořená. Já se jí pokusím někomu darovat (ale je to takový Danajský dar), protože mi absolutně nevyhovuje.

Cena se pohybuje na internetu od 100 Kč. 


Tak co, souhlasíte se mnou? Nebo máte opačný názor?
Jaké řasenky používáte a která je podle vás nejlepší/nejhorší?
Dejte mi vědět :)




Obrázky tady, tady, tady, tady a tady

Komentáře

  1. Neskúšala som ani jednu, mám rada Rimmel Scandaleyes, vyčaria krásny objem. Momentálne mám najekú od Maybelline a som spokojná, má červený obal. Max Factor som neskúšala a od Loreal som mala tú dvojzložkovú, bola skvelá, ale rýchlo uschla.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé zase nemám vyzkoušené já :) Řasenky z tohoto článku mi už pomalu docházejí, tak jsem je doplnila o jednu od Alverde, která dělá krásné řasy, recenzi chystám :)

      Vymazat
  2. Ani jednu jsem nezkoušela doma mám NYC city curls a prozatím si sní vystačím a pak jednu modrou :D Mě třeba vadí takové ty plastovém kartáčky na řasenkách protože většinou mi nadělají na očích paseku :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥