Perličky z Vinted: Fórum a spol. 1. díl

Kdo dneska nejede Vinted, ten se asi nechce zbavit nepotřebného oblečení. Člověk si musí dát pozor a být patřičně obrněný. Jsou tam holky podvodnice, vyměňovačky, slevové žebračky nebo tázačky neodpovídačky. Ale to je jen menšina, většina uživatelů je v pohodě a domluva s nimi je príma.

Kromě prodeje a výměny oblečení a doplňků funguje také fórum. Fórum na Vinted je prostě kočička. Místečko, kde si všichni popovídáme o všem, navzájem se utvrdíme v tom, že jsme pořád nejlepší, a ještě se pobavíme nad nesmyslností příspěvků od ostatních. Namátkově nejlepší názvy diskuzí, na které prostě musíte kliknout:

„Mame betu bojovnici a posledni dobou je porad v rohu a jakiby se snazila nadechnou vzduchu. Vodu ma novou, az po okraj, krmime pravidelne. Nevi nekdo cim to muze byt ? ://“


(Pozn.: Taky si představíte psa, který ječí jako holka – já – když vidí pavouka?)

Fórum o tom, čím jiným si sladit čaj, než cukrem.



…a tak dále a tak dále. Člověk se na ex-votoči opravdu nenudí.

Nejsem žádným samozvaným kritikem/recenzentem webových stránek, o Vinted píšu příspěvek proto, že ho mám ráda. Je to příjemné místo, kde se dají najít příjemní lidé, hezká móda za dobrý peníz (komu nevadí oblečení z druhé ruky, ten se při projíždění katalogu rochní blahem) a celá řada nápadů a rad. Sice si z fóra dělám legraci (protože některé příspěvky vážně stojí za to), ale často hledám názory na produkty, které se chystám koupit.

Co se týče výměny a prodeje v katalogu, člověk musí být opatrný. Když jsem si založila v té době ještě na Votočvohoz profil, v prvních měsících jsem byla nadšená, vyměňovala a prodávala jak utržená ze řetězu až do chvíle, co jsem musela řešit slečnu, která neposlala slibovaný balíček na výměnu (a když už jsem to z ní po měsících vymáhání dostala, bylo to něco úplně jiného, než co jsem si vybrala). Přísloví s poctivostí nejdál dojdeš, platilo asi jen na základce, kdy bylo objevení taháku největší potupa ve vesmíru, a před rozšířením dostupnosti internetu. Od té doby si dávám sakra větší pozor. Jak se říká, dokud si člověk nespálí prsty…


Zkušenosti mám s Vinted dobré. Jednou jsem se napálila, jednou jsem při osobním předání mrzla asi hodinu venku, protože na mě slečna zapomněla, jednou mi přišlo oblečení zachlupacené od nějaké zvěře a špinavé. Většinou je všechno v pořádku, čas od času vás kontaktuje někdo kvůli nějakému vašemu předmětu, odpovíte a… nic. Už o nich nikdy neslyšíte (kam se podělo slušné „už nemám zájem, děkuji“?).


Poslední dobou mám ale pocit, že se z votočárské stránky stává nový instagram/boobland.

Prodávající holky, zblblé fejsíčky, selfíčky a instagramíčky, už nevědí, jak nafotit oblečení, aniž by to bylo s vystrčenými vnadami a před zrcadlem s telefonem v ruce. Je to škoda.



Votáčíte taky? Jaké máte s Vinted zkušenosti? 





Obrázky tady, tady, tady a tady

Komentáře