Proti pocení: Trojka od Balei


V dnešním příspěvku se podíváme na zoubek trojce proti pocení od Balea: krém proti pocení Balea Sensitive Deo Creme, tuhý deodorant na bázi krystalu Balea Sensitive Deo Kristall  a nakonec sprej proti pocení Balea Med pH Hautneutral Deo Zerstäuber :D Koupila jsem si na vyzkoušení hned všechny tři, protože jsem četla docela dobré recenze, tak mě zajímalo, jestli budou fungovat i na mě. 


Zdroj
Tak nejprve si vezmeme na paškál krém Balea Sensitive Deo Creme. V popisku je napísáno, že poskytuje jemnou a účinnou ochranu proti pocení na 24 hodin. To nezní špatně, že? Rovnou ho vyzkouším, nanesu večer před spaním a musím uznale zatleskat - nepálí ani při nanesení na čerstvě oholenou kůži! Jinak mi ale přijde, že sám o sobě úplně nefunguje, potím se po něm pořád stejně, i když možná o něco méně. Ale je pravda, že neutralizuje zápach, to se mu musí nechat. A jako krém je opravdu příjemný, nevysušuje. Voní jemňoučce, příjemně. Mám po nanešení vždycky takový drsný pocit na prstech u ruky, což ale může být dobrá známka toho, že má nějaký účinek. Koupíte ho kolem 50 korunek.


Druhý na paškál přijde  Balea Sensitive Deo Kristall, tuhý deodorant na bázi krystalu, který se aplikuje tak, že se nejprve trochu namočí vodou, a pak se s ním potře potřebné místo na tělíčku. Složení je zajímavé - ammonium allum, což je (podle tohoto zdroje) amonný kamenec. Tento deodorant je uměle vytvořenou sloučeninou hliníku, která má ale, na rozdíl od běžných antiperspirantů, velké molekuly, takže se přípravek nedostává pod kůži, ale zůstává pěkně na ní, kde pak následně vzniká reakce s potem. Respektive s nepotem, protože na mě tohle krystalové kouzlo funguje. Když si večer předtím nanesu Balea Sensitive Deo Creme, ráno pak Balea Sensitive Deo Kristall, mám po pocení. Vůně je slaná a když ho olíznete (četla jsem to v nějaké recenzi a nemohla si pomoct :D) tak chutná slanokysele. Nedoporučuju. Rychle vyplivnout a vypláchnout papulku :D Nevím, jestli si budu znovu kupovat ten krém (ale už ho mám dva měsíce a stále mažu jak o život - stačí ho maličko a vydrží dloooouho, stejně jako krystal, který snad vůbec neubývá), ale do krystalu rozhodně půjdu. Zkusím pak i jiné značky krytalů a jiné druhy na přírodnější bázi, protože je to zajímavý boj proti pocení. Tuhle kombinaci doporučuju, dělá divy a maximálně zabraňuje zápachu pocení a vůbec celému potícímu procesu. Stačí pak stříknout nějaké fáčko nebo voňavku a můžete vyrazit bez obav do světa :)


Do třetice všeho dobrého a zlého tu máme Balea Med pH Hautneutral Deo Zerstäuber, sprej proti pocení. Ten mě teda nenadchl vůbec, mám pocit, že ani trochu nefunguje. Je to taková vodička na osvěžení s pH 5,5, které by mělo neutralizovat zápach, ale nějak nevím. Není nepříjemný, nelepí , ale ani moc neúčinkuje na pocení. Zápach ale neutralizuje, takže pokud vám jde jen o tohle, tak bude určitě příjemný. Vůně je jemně parfémovaná a je cítit alkohol. Jako byste si do podpaží cákaly vodku s voňavkou. Což možná není špatný nápad, někde jsem na to taky četla návod :D Mi se nějakým způsobem dizajnově docela líbí, takže mi ani nevadí, že neúčinkuje :D Dávám si ho pro parádu na doma a nestěžuju si. Cena zase kolem padíka.

Takže nějaké shrnují. Naprostá špička je tuhý krystal, bez něj už nedám ani ránu. Na druhém místě je krémík, kombinace s krystalem je bezvadná. Na třetím místě je sprej, který beru spíš jako takové osvěžení pro podpaždíčko. Cenově velice dostupné a příjemné, vydrží opravdu dlouho. Nepálí, neštípou, nedělají se po nich ucpané žlázy, nevysušují pokožku, prostě nádhera. Každý si z téhle řady vybere to své zamilované a ostatním doporučuji vyzkoušet :)


Máte s produkty Balea Sensitive proti pocení zkušenosti? Přesvědčil vás můj článek a vyzkoušíte je? 
Co objevného používáte proti pocení?


Pro dnešek je to všecko, tak čauky mňauky :)


Komentáře