DIY zkrášlovače: Přírodní zesvětlující maska na vlasy – kokos + citrón


Čas od času snad každou z nás popadne touha stát se princeznou zlatovláskou. Pokud tato touha vydrží do druhého dne, běžíme ke kadeřnici (a často odcházíme s podivnými melíry, které jsme fakt nechtěli), běžíme do drogérky, kde si koupíme nějakou barvu (hlavně medovou, protože to zní hezky), načež skončíme s podivným odstínem, který jsme taky fakt nechtěli. Anebo brouzdáme internetem, až narazíme na zaručeně účinné přírodní domácí všemohoucí zesvětlení vlasů pomocí běžných ingrediencí (můj případ).

Je tu další ozkoušená metoda domácího DIY zkrášlování, která „zaručeně“ funguje. Tentokrát jsem vyzkoušela zesvětlování vlasů přírodní metodou. Inspirovala jsem se tímto článkem.

Kdo chce vědět, jak to celé probíhalo? :)

Jsou na ní potřeba 2 suroviny: kokosový olej (mám) a citrón (taky mám). V článku je uvedená jako základní surovina také limetka (nemám), bez které se snad obejdu. Pokud zaručeně fungující zesvětlující superpřírodní maska fungovat nebude, určitě to bude tou limetkou.

Samozřejmě víme, že všechno začíná působit až po delší době, proto si na to dávám měsíc, tedy 4 použití vždy jednou za týden. Za měsíc uvidíme, jestli budu teda konečně ta správná blondýna.

Potřebujeme: 1 lžíce kokosového oleje + šťáva z citrónu a limetky.

Jenomže, kolik toho citronu? Že směs smícháme a naneseme, to je mi jasné. ale kolik ingrediencí? Jeden citrón? Jako celej? Běží mi hlavou. Taková škoda, když se to dá dát do čaje nebo jen s horkou vodou, nebo citronem a hřebíčkem a vším možným. Prostě když se to dá sníst! A co ten kokosový olej? Celá polévková lžíce, když mi často stačí malá čajová lžička i méně na celou hlavu? Nu co, upravím si to, jako vždycky, prostě přiměřeně, abych neplýtvala skvělými ingrediencemi. Hlavně tím kokosovým olejem. (Kdo už má tohodle mého kokosového opěvování dost, tomu se předem omlouvám :D)


Použila jsem šťávu z přibližně poloviny půlky citronu (rozuměj: rozkrojila jsem citrón na půl a jednu půlku z poloviny vymačkala. Jasně, taky bych mohla říct ¼ :D) a zhruba lžičku kokosového oleje (a další lžičku jsem snědla – mňam!). První masku si dávám 1.3. 2015 poslušně na hodinu doporučeného času pro intenzivní zesvětlení. Vlasy jsem pak sepla do drdolu malými plastovými skřipečky (které se pak dají umýt) a jednomu jsem ulomila pacičky. Taky se vám to stává, anebo jsem jediný nešikovný exot?

Po umytí a uschnutí si prohlížím vlasy a hledám to okamžité rozjasnění. Marně. Ale ještě tomu dám šanci. Co mě opravdu překvapilo, bylo minimální množství vypadaných vlasů po umytí. Všichni víme, jaké množství vlasů po umytí nám běžně zůstává v té síťce na odpad ve sprše? Tentokrát bych vlasy spočítala snad na jedné ruce! Možná, že tahle maska ze mě neudělá blondýnu, ale „jenom“ posílí vlasy a zamezí jejich vypadávání. Uvidíme při dalším umytí!

Druhá maska aplikována 8.3. 2015. Dneska už ani to nevypadávání vlasů nefungovalo. Prohlížím si vlásky v zrcadle a marně hledám to okamžité projasnění. 

Třetí masku jsem si dala hezky v neděli 15.3. 2015. Mě samotné mi připadají moje vlasy pořád stejné, ale už dva lidé se mě od té první ptali, jestli mám novou barvu. Spíš si myslím, že jsme se neviděli dlouho, než že by mi ten citrón a kokos udělal z hlavy něco nového.

Čtvrtá a poslední maska se koná zase v neděli 22.3. 2015. Naneseno, počkáno, umyto, usušeno, zkontrolováno. A teď je na řadě vyhodnocení :)

Jak dopadla moje měsíční zesvětlovací přírodní kůra? No, nijak. Nepozoruji na sobě žádné viditelné zesvětlení ani zvýraznění. Kokos používám pravidelně, takže ani tady nejsou žádné změny ve struktuře vlasů, protože už je kokosem živím nějaký ten pátek. Asi na to nemám dobré vlasy. Naposledy mi šisovaly ze sluníčka, když jsem byla malá, a to už je taky docela dávno. Takže výsledek je bez efektu. Navíc mi teda ta maska nebyla ani moc příjemná. Kokos je super, ale ten citrón vlasy docela slepí, takže po té době, co máte masku na hlavě, ztvrdnou. Nic moc. S kokosem pokračuji, citrón se vrací zase zpátky do čajíků.


Co vy a masky na vlasy? Která je vaše oblíbená? Znáte nějakou na zesvětlení vlasů? Dejte mi vědět! :)







Obrázky tady.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jak to bude na tvé vlasy fungovat :)

      Vymazat
  2. Já vím o masce s citronem a medem, ta je také na zesvětlování vlasů, ale samozřejmě, že je třeba trpělivost, že není skok po jedné masce. Jinak má nejoblíbenější je asi kávová, ale nejlepší úplně je pro mě olejový zábal :). Moc pěkné články!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávová na vlasy? To zní zajímavě, vyzkouším třeba příště :) Dík za tip!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥