Oriflame Tender Care: Velký kelímkový speciál

Myslím, že už jsem se zmiňovala o své posedlosti shromažďovat věci, které mám ráda, do zásoby. Pokud jsem vám to ještě neříkala, tak to říkám teď, abyste se nevyděsili, že mám milion stejných produktů. Dnešní příspěvek je tedy úplný důkaz místo slibů.

K Vánocům jsem dostala mandlový zázračný kelímek Tender Care od Oriflame. Tak jsem se do něj zamilovala, že jsem neodolala celé dárkové krabičce, kterou jsem objevila na parfums.cz za 209 korun. No nekupte to! Teď ale koukám, že už krabičku zdražili nejprve na 259 (koncem dubna), a teď už na 389! To jsem měla docela kliku. Cena za jeden kelímek Tender Care se pohybuje jinak kolem 100 korun, takže super kauf!

Proč jsem se do nich ale tak zamilovala? Především proto, že jsem už nějakou dobu sháněla alternativní variantu mého oblíbeného balzámu Vaseline Lip Therapy, který jsem objevila v zahraničí a v Čechách samozřejmě k sehnání není. Tender Care je také produkt s vazelínou a tomu mému zamilovanému je podobný. 

O kouzelném kelímku od Oriflame jsem už psala v balzámovém speciálu a můj názor se od té doby nezměnil. Je to skvělý produkt s víceúčelovým využitím.Na dotek je jemný, úplně jako peříčko. Budu se opakovat, když řeknu, že se hezky nanáší, dobře roztírá a rychle vstřebává. Nezanechává žádnou nechutnou vrstvu jako to dělají jiné produkty. Prostě ho miluju a není co řešit. Mám ho ráda hlavně jako balzám na rty, je příjemný (vážně, strašněmoc příjemný, proto to opakuji pořád dokola :D) a hydratuje. Mám potom rty jak hedvábí. V boji proti suchému vzduchu třeba během zimních dnů je skvělý pomocník i na suchá místa na těle, jako jsou ruce (v mém případě) nebo lokty (taky v mém případě) a vůbec všechna suchá místa. Jeden kelímek má obsah 15 ml, takže bohužel nestačí na celé tělo, ale to ani není potřeba. Na rty a suchá místa bohatě vystačí.

Dnešní příspěvek bude hodně obrázkový (kdo má radost?)

Co tak koukám po obrázcích na internetu, tak se nestačím divit, kolik různých druhů existuje. Já mám zatím pět, což je zásoba asi na tisíc let, protože jeden kelímek vydrží neuvěřitelně dlouho. No považte, ten jeden mám od Vánoc, tedy přes tři měsíce, a pořád je skoro jako nový, a to ho používám denně.

Nejdřív vám musím ukázat jeden obrázek, který jsem objevila, a který se mi hrozně líbí (hlavně ty karamelové bonbonky, které miluju! Přesně tyhle, úplně cítím jejich chuť, až se mi z toho sbíhají sliny). Z takhle šťavnaté reklamy by se jednomu zatočila hlava, co říkáte?

Zdroj
Zdroj
Na začátek se musíme podívat na dárkovou krabičku této dárkové sady. Krabičku od mandlového  už nemám, tak pro představu alespoň na obrázku. Kdybych na Vánoce tušila, že se v únoru pustím do blogu o kosmetice, tak si krabičku alespoň vyfotím. Příště, kdyžtak příště :)
Tender Care

Co říkáte na krabičku? Mi se líbí velice. Je žlutá se zlatým lemováním a zlatými nápisy. Otevírá se jako šuplík, po zatáhnutí za stužku se krabička otevře a vyjeví své tajemství. To zní jak z nějakého hledání pokladu, že? On to taky tak trochu poklad je :)


Takže, zatáhneme za stužku a otevřeme krabičku. Tam už na nás čekají čtyři krásně barevné kelímky a karta s popisky, jaký který (čí) je. Na kartě jsou také ty lahodné obrázky, hlavně ty karamelové bonbóny mi nedají spát. Snažím se se tolik necpat cukrem, ale asi zítra poběžím pro karamelky, nedá se svítit :D


Výplň krabičky je sametová (taková ta posametovaná pěna), pro mě je to ale jako kdyby to byl plyšák zdarma, co chvíli po tom přejedu prstem. Zastávám totiž názor, že malých radostí není nikdy dost. Jako to bylo ve filmu Amelie z Montmartru, kde Amelie vždycky zabořila prsty do pytle s fazolemi, či co to bylo. Já zase hladím sametovou výplň krabiček, každý máme to své malé potěšení.


Teď už je na čase představit jednotlivé Tender Care kelímky. Vezmeme to z pravého horního rohu podle hodinových ručiček. Vpravo nahoře se skrývá vanilkový balzám, který má světle žlutou krabičku se zlatými detaily. Voní jako vanilkový pudink (taky čucháte i k tomu prášku předtím, než se přidá do mléka? Trvalo mi, než jsem se naučila čuchat opatrně, abych nenasála prášek, ale nikdy neodolám, vanilkovou vůni totiž miluju. Měli byste vidět, jak uctívám ten jeden vanilkový lusk, co mám doma). Takže vanilkový balzám voní krásně vanilkově, zatím jsem spokojená. Zatím u prvního :D Konzistence a účinky jsou stejné, jako u mandlového, který v dárkové sadě nebyl, a který teda podle mě moc mandlově nevoní. Má vůbec takovou podivnou vůni, která není nepříjemná, ale přijde mi taková neidentifikovatelná. Hodně vzdálené mandle, hodně. 

Další kelímek, vpravo dole, je třešňový, ve vínové (třešňové) barvě a se stříbrnými detaily.Voní hodně sladce po takové té náplni třešňových pralinek, jak je uvnitř ta vodička a třešeň nebo višeň. Dneska jsou to samé sladkosti, jak tak koukám. Voní hodně intenzivně, cítím ho i teď, když ho mám položený před sebou na stolku. Zase až tak moc třešňovou vůni nemusím, takže mám zatím radši vanilkový, co se počuchu týče.


Naše další zastávka je u kelímku nalevo v dolním rohu. Tato zastávka je kokosová. Na první pohled jsem myslela, že to bude čokoládový kelímek, ale není, což je trochu škoda, protože na čokoládových produktech ujíždím (jak víme z článku moje čokoládové obsese). Takže, je to kokosový Tender Care zázračný kelímek, má barvu tmavě hnědou se stříbrnými detaily a voní slabě po kokosu. Není to tak intenzivní vůně, jako u třešňového kelímku. Voní ale jako opravdový strouhaný kokos, což je příjemné. Hned po vanilkovém je tak můj druhý oblíbený, co se vůně týče.

Tak, a poslední kelímek z naší překrásné dárkové krabičky je vlevo nahoře (pro ty, kdo ještě sledují předcházející umístění kelímků na fotkách) a je to karamel! Konečně se dostávám k těm karamelovým bonbónům jedněm nebezpečným! Krabička je karamelové barvy se zlatými detaily. Čuchám čuchám a cítím karamel. Ale ne takový, jako jsou ty bonbony, ale je to spíš vůně levnější karamelové zmrzliny. Nasládlá vůně, karamel je znatelně cítit, ale není to nic zas tak převratného. Pořád vítězí jednoznačně vanilka. 


Na posledním obrázků je vidět, jak mám všech pět hezky pohromadě ;) Mám pro ně prostě slabost a takovéhle množství mi dává možnost volby. Každý den má člověk jinou náladu, a tak můžu být jeden den vanilková, druhý den třešňová... 

Jste také fanoušci zázračných Oriflame kelímků? 
Jaké s nimi máte zkušenosti?
Co říkáte na dárkové balení? Vyplatí se?


Komentáře

  1. Já znám pouze ten klasický - světle růžový, toto je pro mě novinka :-)) krásný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas světle růžový neznám, první jsem měla ten mandlový :)

      Vymazat
  2. Jé krabičku mám také, sehnala jsem ji na vinted.cz, také za docela fajn cenu :) zázračné kelímky Oriflame mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vinted se dají najít poklady! :) Měla jsem štěstí na dobrou cenu, teď už jsou za draho...

      Vymazat
  3. No balenie je krásne, ja mám mandľový, ale ešte som sa k jeho používaniu nedostala, stále mám veľké zásoby iných balzamov plus keď mám dlhé nechty tak to nie je veľmi praktické.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlový je skvělý, má příjemnou vůni. To balení je dost nepraktické, to je pravda, špatně se to něj dostává prsty.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥