TAG: 17 OTÁZEK

U Hevi na blogu The world of makeup jsem zahlédla tenhle krásný TAG. Protože o sobě ráda mluvím, tak se musím hned zapojit :D Tentokrát je to 17 nekosmetických otázek "na tělo", takže takový odpočinkový a veselý článek, ve kterém mě můžete o něco lépe poznat. Snad vás moc nevyděsím :D Nu nic, jdeme na to. A aby byl dnešní den ještě krásnější, přidávám obrázky rozkošných zvířátek, kdybyste se už u toho čtení nudili :)

Zdroj

1. Líbí se ti tvé jméno, nebo by ses raději jmenovala jinak?
Primadonna je super jméno :D Mi se líbí všechna moje reálná i blogová jména. S tím reálným jsem chvilku bojovala, ale nevyměnila bych ho. Každé mé jméno, blogové i to na rodném listě, odráží kousek mé osobnosti. :)

2. Máš nějakou přezdívku?
Mám! Ze svého blogovacího mládí, říkají mi tak kamarádi i ve skutečnosti, ale neprozradím :P

3. Máš nějaký divný zvyk?
Jo! Zpozorovala jsem, že když si umývám ruce ve veřejných prostorech (jakože v obchoďácích nebo na toaletách, v práci apod.), tak zvedám pravou nohu! Stojím jen na levé jak plameňák a nakláním se k umyvadlu na jedné noze, na které balancuju. Nechápu proč :D

4. Jaké drobnosti ti nejvíc lezou na nervy?
Zdroj
Nejvíc mi lezou na nervy peněžní drobnosti – CENTY, PENCE & SPOL! Nesnáším minipenízky a na dovolených se často vzteky neovládám, když mi vrátí prodavačky milion drobných v cizí měně, a nejraději bych je vyházela oknem :D Neumím totiž počítat a z peněz, hlavně těch minicizích, jsem zmatená :D

5. Co děláš, když jsi nervózní?
Nevědomky si drbu hřbet levé ruky. Když jsem nervózní před odchodem, tak přecházím po celém bytě a nervózně stepuju a všechny popoháním.

6. Máš smysl pro humor?
Sama o sobě jsem takový humor, takže určitě.

7. Co bys dělala, kdyby ses stala na 1 den mužem?
Šla bych na rande s Mattem Bomerem :D

Zdroj
8. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Zdroj
Šeřík! Nejvíc ze všeho miluju vůni kvetoucího šeříku. Proto chodím očuchávat šeříkovou edici Yves Rocher a vždycky si něco odnesu domů :D Ale jinak moje nejoblíbenější voňavková vůně je pivoňková od L’Occitane.

9. Jaký je tvůj nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíš?
Momentálně oversized svetr s asymetrickým zapínáním z Reservedu, který jsem ulovila na podzim a nemůžu se ho nabažit. Někdy ho nosím s páskem místo kabátku a je v něm ohromné teploučko. Je heboučký, skvělý a strašně hype, chic, hipsta a všechno ostatní :D

10. Která barva převažuje v tvém šatníku?
Trapně černá, na druhém místě šedá, pak modrá, bílá, béžová, fialová, růžová… Mám od každého trošku, ale nejvíc té černé.

11. Jaká je tvá oblíbená část dne a proč?
To záleží na tom, jaký mám den :D Docela ráda mám dopoledne v 11, kdy už mám za sebou kus práce a můžu si dát na chvilku pauzičku s kafíčkem (a vím, že ze mě stihne kofein vyprchat a večer usnu). Pak mám docela ráda odpoledne kolem třetí, protože to je zase kafíčkový čas :D Když jsem o víkendu doma, tak třetí je taková ta poobědová hodinka, kdy mám odkrvený mozek, protože moje tělo soustředí energii na trávení, chce se mi trochu spát, tak si čtu, koukám na televizi a podobně, takže je to odpočinková hodinka. Během teplých dnů mám nejraději podvečer, takový ten čas, kdy už zapadá sluníčko, ale ještě z posledních sil svítí a hřeje, to pak sedím na balkoně a sosám ho všemi póry.

12. Bez čeho nemůžeš žít a čeho nemáš stále dostatek?
Bez hudby a knih! Kdybych měla vybrat ty nejdůležitější esenciální věci, bez kterých bych to nevydržela, tak to je hudba a knížky, často dohromady. Bez kosmetiky se přeci jen obejdu, bez techniky nakonec taky, oblečení nemusím kupovat nové každý den, ale kdybych si nemohla broukat písničky a číst si moudra z knížek, tak se asi steskem po téhle kultuře upláču.

13. Co bys chtěla studovat? (kdybys měl/a ještě jednou na výběr?)
Konzervatoř a HAMU.

14. Ideální budoucnost?
Já + lehátko u moře + piňakoláda někde u vlastní vilky s krásnými číšníky kolem, kteří mi budou nosit samé dobroty (po kterých se nebude tloustnout), budou  mi dolévat veselá pitíčka a zasypávat mě čas od času náručemi rtěnek a dalších malovátek :D

Las Lajas - Zdroj
 15. Kam by ses jednou chtěla podívat?
Všude! Fascinuje mě Santuario de Las Lajas v Kolumbii. Mám totiž slabost pro Latinskou Ameriku (protože tam je teplo :D). Ale chtěla bych se podívat vážně úplně všude, začala bych třeba Amsterdamem. Taky do severských zemích za jezery, lesy a Mumínky. Ale třeba i Řecko nebo Itálie, ty vůbec prozkoumané nemám. A pak bych se chtěla podívat na tenhle barevný domeček, který ale netuším kde je.

Zdroj
16. Jak by měl probíhat tvůj ideální den?
Spát alespoň do jedenácti, pak velká snídaně s milými lidmi nebo krásnou knížkou někde u moře, kde je sluníčko a krásný výhled. Pak bych se rozvalila na sluníčko a četla si až do večera :D

17. Pozitivní vlastnost, kterou ráda vidíš u lidí?
Trpělivost, laskavost a klid v duši.

Zdroj

Tak, koloušci, snad se vám dnešní vykecávací příspěvek líbil. Doufám, že se taky inspirujete! Ráda si o vás něco přečtu, tak nezapomeňte nechat odkaz :)


Komentáře

  1. Skvělej tag :) Jsem ráda, že si ho taky udělala :-) Až ten domeček najdeš tak pojedu s tebou, ten se mi moc líbí a kachničky já chci mít vanu s kachničkou :D :D

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-17-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice tag! Now i Follow you back! Kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný tag
    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle tag už jsem v minulosti dělala a vždycky když ho čtu jinde, tak se docela pobavím. :) Hlavně u odpovědi č. 7. :D

    Zvu tě na svůj blog http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/05/kvetnova-giveaway.html a pokud se staneš čtenářkou, ráda čtenářství oplácím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAG mě tentokrát vážně bavil, je takový veselý. Jsem ráda, že jsem pobavila :D
      Děkuji za pozvání na GA! Už tě sleduji :)

      Vymazat
  5. Super tag. Také mě láká Jižní Amerika ale to tak leda že bych si jí nakreslila :-D Ideální budouctnost... to samé.. No celkově jsem asi pochopila že nejradši lenošíš a někde si jen tak sedíš v klídečku, popíjíš kávičku, asi jako já..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, že si budu své cestovací plány spíš kreslit :D Jojo, lenošení na sluníčku je moje :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥