Casting Sunkiss Jelly od L'Oréal Paris

Zdroj
Ha! Já věděla, že před létem zase bude něco alá ombré! Letos se tomu říká Sunkiss! Ani ne před 14 dny jsem přidávala příspěvek o barvách Wild Ombré od L'Oréal Paris a říkala, že se třeba něco zase objeví, protože vysluníčkované vlasy jsou dobrá věc. A co se nestalo, objevila se (ale už v dubnu, vážení) novinka a převratná metoda Casting Sunkiss Jelly, což je gel na zesvětlení vlasů. Gel obsahuje peroxid, který vlasy postupně zesvětluje. Aplikuje se každý druhý den (to říkali v tom druhém videu tuším) až do té doby, než jsou vaše vlasy zesvětlené tak, jak si přejete. Gel obsahuje olej z kamélií, který má vlasy vyživovat. Mě osobně přijde zajímavá hlavně ta bezoplachová aplikace, ze které mám ale taky trochu nepříjemný pocit.

Mrknem se na složení: AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT., HYDROGEN PEROXIDE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/STEARETH-25 METHACRYLATE, CROSSPOLYMER, ISOPROPYL MYRISTATE, SODIUM STANNATE, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, PHOSPHORIC ACID, DIPROPYLENE GLYCOL, BISAMINO PEG/PPG-41/3 AMINOETHYL PG-PROPYL DIMETHICONE, TETRASODIUM PYROPHOSPHATE, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE

Takže, tohle všechno si na hlavě necháme působit bez oplachování... Hmm...

Když jsem hledala videa s recenzemi, našla jsem samé šílené vloggerky, ze kterých jsem měla trochu strach. Tahle slečna je asi nejmíň šílená a ke konci videa je docela hezky vidět proces zesvětlení.


A tady jedno profi video. Hlavně je důležité se po každé aplikaci mockrát vyfotit!!! :D


Takže si místo výživné masky nebo kokosového oleje na vlasy dám peroxid, vyfénuji a tradá do světa. Mi se nelíbí ten proces fénování, protože si vlasy fénuji jen když už není zbytí. Snažím se svým vláskům co nejvíce odlehčit a nezatěžovat/neničit je fénováním nebo žehlením a nakrucováním. Takže kombinace peroxidové masky a fénu mi přijde jako zabiják. Jenomže, tady jde hlavně o estetickou stránku celé věci a naprosto revoluční barvení ombré sluníčkového vlasového efektu. Protože tohle už opravdu zvládnou naprosto všichni. Navíc to nebude tak hrozné s tím peroxidem, je ho tam jen troška a vlasy zesvětlí zvenku. Fén je tu proto, že se látky aktivují teplem (takže vyfénovat, stoupnout si na sluníčko, strčit hlavu do trouby? Chytá mě nějaká drsná nálada). Používá se na NEBARVENÉ vlasy. Já své barvené mám loni z léta, ještě to všechno neodrostlo, tak nevím. Zajímá mě, co na barvených vlasech udělá.

Vážně teď o Casting Sunkiss Jelly přemýšlím. Docela se mi ta sluníčkovost na mých vlasech zalíbila a v "přirozeně" světlejších vlasech si přijdu rozzářenější, takže si pro něj možná co nevidět skočím. Cena se pohybuje na internetu kolem 150 korun.

Něco vám řeknu, psát články o tom, co ještě nemám, je peklo, protože si to pak nutně potřebuji koupit :D Takhle už měsíce přemýšlím o tom, jestli bych přeci jen neměla chodit venku s fialovou rtěnkou nebo šedivými vlasy, jak jsem psala nedávno. Uvidíme, uvidíme. Kdyžtak to na sobě vyzkouším a poreferuji :)

Už jste zkoušeli Casting Sunkiss Jelly od L'Oréalu?


Komentáře

  1. Vůbec a popravdě mě ani neláká.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vlasy barvené, takže o tomhle ani neuvažuji. Ale pokud tě to láká, tak do toho jdi a vyzkoušej, těším se na výsledný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na vážkách, docela bych chtěla zkusit verzi "nebarvené zdravé vlasy", ale oni pořád vyrábějí samé skvělé věci :D

      Vymazat
  3. Mám od přírody světlé vlasy a v létě mi je sluníčko vždycky hezky zesvětlí a promelíruje. Pokud ale bude pořád pršet, asi nezbude nic jiného než Sunkiss jelly :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejlepší forma "barvení", hezky od sluníčka :) Mi taky šisují, ale nejvíc u moře a tam se nechystám, tak právě pokukuju po něčem jiném :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥