Yankee Candle: Mystická oáza

Vosk do aromalampy? Co to je? A proč, když se do aromalampy přece dávají olejíčky s vodou? A proč všichni tak milují Yankee Candle? Přesně to jsem si před půl rokem říkala, když jsem o YC voscích začala víc a víc číst na blozích, na Vinted a vůbec všude. Pak jsem vyhrála soutěž u Eri a mohla se tak radovat ze svého prvního (a ne posledního) Yankee Candle vosku. 


Yankee Candle Oud Oasis je vonný vosk do aromalampy. Na stránkách YC se dočteme, že Oud Oasis je bohatá a svůdná vůně vysoce oceněného a vzácného oleje Oud. Mystické aroma pro dokonalou relaxaci duše. Vosk je hodně intenzivní, stačí opravdu malinko k provonění celého bytu. Voní po vanilce, skořici, karamelu... Přesně vůně, které mám ráda! Doba hoření vosku je zhruba 110 - 150 hodin, malý odlupek z kraje mi vydržel skoro měsíc! Vůně pak už slábne a vosk se také odpařuje. Takže dobrá zpráva pro všechny, kteří hledají něco, co jim vydrží dloooouho, tyhle vosky jsou snad nesmrtelné a vytrvalé.  


Protože jsem neměla z YC vosky žádnou dosavadní zkušenost, netušila jsem, jak se používají. Opatrně jsem vosk očuchávala (a blahem se vznášela u beduínů a podvečerních oáz v poušti), ještě opatrněji rozbalovala a zpozorovala, že to jsou vlastně takové malilinkaté kuličky spojené do tuhé kytičky. Vosk se dá snadno odloupnout. Než jsem ale přišla na to odloupávání, posadila jsem ho celý do aromalampy a říkala si, že se asi dává celý. Naštěstí jsem si asi vteřinu před plánovaným zapálením svíčky přečetla o tom odloupávání. Kousek jsem si tedy odloupla a nechala se unášet v poklidu a úžasné karamelové vůni aromaterapie.


Co to je ten oud? Tady na stránkách jsem se dočetla, že je to arabský termín pro vonnou esenci, která se získává ze vzácného stromu aquilárie, ve světě známého jako agarwood. Patří mezi nejdražší dřeviny na světě, jeho vůně se liší dle oblastí, ve kterých roste. Přijdu si teď jako zasvěcenec nějakého středověkého rituálu! 


Vůně vosku je, jak už jsem psala, směsí vanilky, skořice a karamelu, ale také dřevin a takové té vůně, které sálá z čajoven a Sanu Babu obchodů. Voní příjemně a přirozeně, není to žádná umělotina. Taky to není žádný bolehlav. Se spoustou vonných legrácek mám problém, protože mě po chvilce rozbolí hlava z té intenzivní vůně, s Yankee Candle Oud Oasis tento problém nemám, čímž si mě taky získali. Úžasné, skvělé a k počuchání nejlepší! Kdo má rád provoněný byt sladkými kořeněnými vůněmi, určitě si pořiďte oázu z Oud, nebudete litovat.

Na závěr ještě jednou děkuji Eri z blogu MonalisaBeauty za výhru :)

Máte rádi vůně Yankee Candle?
Jaké jsou vaše nejoblíbenější?


Komentáře

  1. Tyjo, tenhle vosk jsem snad ani ještě nikde neviděla, vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych se měla stydět, ale Yankee candle jsem ještě nikdy neměla. Až ho v obchodě uvidím, tak určitě skončí v mém košíku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Very interesting!!! nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias por tu visita!!! I follow you with GFC and I added you by g+ too!!!
      Have a wonderful weekend!!! my g+ for your post!!!:))))

      Vymazat
  4. já miluju ty jejich vosky. mám jeden růžový, jmenuje se něco jako procházka po pláži a voní dokonale :) !!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se do nich zamilovala, budu jich muset očuchat vìc :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥