Grepoví kamarádi z Garnieru


Dneska se podíváme na dva kamarády z drogérky na čištění obličeje. Všechna ta naše malovátka, která na sebe pracně ráno napatláme, musíme totiž taky pořádně večer smýt a "udobřit" si pleť hýčkáním, aby to naše malovací umění zase další den vydržela. Mám je už od loňska a přes léto je miluju, protože oba čistící přípravky voní krásně a svěže. Grep mám ráda a tak se ráda nechám unášet jemnou grepovou vůní. Navíc, Garnier mi dělá na pleti moc příjemně, takže není o čem :)


První mycí kamarád je Energizující čistící gel z řady Pure Fruit Energy. Je jemný dobře pění, nepálí a dobře vyčistí všechny nečistoty z pleti. Přijde mi, že nechává pleť trochu sušší. Jinak na něm nevidím žádnou chybičku.


Co se mi na něm moc líbí je pumpička, díky které stačí jedno zmáčknutí a mám tolik produktu, kolik je potřeba. Víte, že mám s různými otvíráními kosmetiky často problém, takže pumpička je pro mě božský vynález (protiblbský). 


Druhý kamarád z této dvojky čističů pleti je Peelingový gel, také z řady Pure Fruit Energy od Garnier. Peelingy mám ráda a používám jak na tělo, tak na pleť. Není lepší pocit, než po únavném dlouhém dny hupnout do sprchy a vyčistit pleť. Peeling vysušuje, to jsem zpozorovala, ale tolik mi to nevadí, všimla jsem si toho až po měsících používání, kdy jsem se soustředila, co všechno dělá (takže na první pocit nepostřehnutelný, to až blogovací zkoumání mi zkazilo mou představu o dokonalém peelingu :D).


Peelingový gel je jednoduše gel s grepovou vůní cistrusů s malými kousky peelingu. Na pleť je hodně příjemný, je jemňoučký, ale ne příliš, takže pleť krásně vyčistí. Nepálí, nedělá žádné neplechy, prostě super!


Nejvíc mě na produktech baví ty popisky, co všechno má kosmetiky způsobovat, jaké má účinky. Energizující a navracující jas! Nevím, jestli má pleť po použití těchto přípravků vypadá energičtěji nebo jasněji, pro mě je důležité, abych měla pěkně vyčištění obličej, což tyto produkty splňují :)



Jaké produkty používáte k péči o pleť?
Jaký je váš nej peeling na obličej?



Komentáře

  1. Peeling by se mi libil. Ja si vcera po dlouhe dobe udelala peeling a jsem spokojena.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling je fajn, teď jsem ho chvíli vynechala a hned vidím, jak pleti chybí.

      Vymazat
  2. Teď jsem zkusila gel od Mixy a je to nejlepší gel z drogerie, co jsem kdy vyzkoušela :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten čistiaci gél s punpičkou musím mať! Tiež zbožňujem tú vôňu a to balenie vyzerá proste úžasne :3 Cez leto som nepoužívala skoro vôbec make-up, takže som večer dala iba odličovaciu vodu a nočný krém. Ale teraz cez školu je to samozrejme iné a už som niečo na tvár potrebovala... :D
    Inak (dosť odveci) nepoužívaš službu Adsense? lebo si tam chcem založiť účet, a sedela som nad tou stránkou asi polhodinu a furt som nenašla ani to, čo som potrebovala, ani mail na nejakú podporu :/
    Inak veľmi pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní moc krásně a k čištění pleti ho mám moc ráda, určitě vyzkoušej, jen pozor, přijde mi, že trochu vysušuje :)
      Adsense používám, napiš mi mail s otázkami :)

      Vymazat
    2. To by mi asi veľmi nevadilo, lebo mám mastnú pleť a brala by som, keby ju niečo aspoň trochu vysušilo :D A ďakujem, si zlatá :3

      Vymazat
    3. Tak to by jsi s nimi mohla být spokojená :)

      Vymazat
  4. Peelingový gel byl super parádně voněl, já mám ted mycí gel také pure řadu, ale modrý a je také parádní :-))
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím, jaký vyzkouším poté, asi se poohlédnu po jiné péči, bojím se, aby modrý taky nevysušoval.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥