Kosmetický TAG

Tak helejte, dlouho jsme tu neměli žádný TAG! U Eričky jsem zahlédla tento krásný kosmetický, takže je nejvyšší čas vše napravit a dozvědět se o Primadonnce zase o něco víc.

Zdroj

1. Kolikrát denně si čistíš pleť? 
Pleť si čistím každých 30 minut. Mám totiž tak obrovskou zásobu všech možných odličovadel, vodiček a olejíčků, že bych je při nižší frekvenci nikdy nevypotřebovala.

2. Jaký máš typ pleti?
Na tohle se snažím přijít už hrozně dlouhou dobu! Vždycky si otevřu typologii podle ročních období a logicky si o sobě myslím, že jsem to, ve kterém jsem se narodila, protože jiná roční období neuznávám. Když se ale porovnávám s ilustračními fotkami ostatních typů, nepřijdu si podobná ani jednomu. Typ pleti mám ale smíšený. V zimě suchý, v létě se mastí. po čokoškách se mi dělají pupínky, po některých krémech dokonce peorální dermatitýdoška, se kterou jsem teď úspěšně dobojovala a zase se můžu malovat, juch!

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Zase čištění pleti? Nu dobrá, tedy. S pravdou ven :D Používám hydrofilní odličovadlo od Saloos, Zbytek čistící vody Nivea, micelárku od Yves Rocher, růžovou vodu Purity Vision a dvoufázový odličovač Ziaja. A někdy kokosový olej. Vidíte? Říkala jsem, že toho mám mraky!

Zdroj
4. Používáš peeling?
Používám, speciálně si peelinguju oči a jiná místa, na které výrobci peelingů zase až tak často nepomýšlejí.

5. Jaký pleťový krém používáš?
Samozřejmě přírodní! Za úplňku nachytaný z rosy s přídavkem jmelí sbíraného v temném lese přesně za svítání, dušeném na vlažných dřevěných uhlících po 48 dní.

6. Máš pihy?
Nikdy jsem o ničem takovém neslyšela a nikdy jsem žádné pihy neviděla. Podle mě je to internetový HOAX a mělo by se to nahlásit a takové poplašné zprávy přestat rozšiřovat, vyvolává to pak v lidech paniku. Co když se utvoří nějaká sekta těch, kteří na pihy věří? Mám nos, dvě ruce, pihy a taky mám hlad.

7. Používáš oční krém?
Používám. Řídím se pravidlem čtyři oči více vidí, takže ho používám na temeno hlavy a na nohy a doufám, že mi naroste ještě jeden pár očí, díky kterým lépe uvidím své protivníky.

Zdroj

8. Jaký make-up momentálně používáš?
Tahle otázka mi připomněla jednu TV show, kde se bavili o makeupech a jejich barvách. Asi všichni víme, co si představit pod barvičkou "nude", tedy béžovou barvu pleti. Co si ale neuvědomujeme je to, že lidé s jiným odstínem pleti už tuhle naši klasickou "nude" barvu používat nemůžou a třeba pro černoušky je nude v pravém slova smyslu prostě černá barva. Nevím, jestli jsem to vysvětlila tak, abyste pochopili, co chci říct. Představte si, že jste krásná černoška s těmi nejlepšími vlasy, přijdete v Praze do DMka shánět makeup a v tom bělošském sortimentu si nevyberete. Já osobně používám makeup právě pro ty drogérkové bělošky, jen tak mezi námi. Třeba tenhle.

9. Jaký máš barevný tón pleti?
Zelený s nádechem do fialova s oranžovými puntíky.

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Myslím, že umělé řasy jsou krásné a hodí se převážně pro osobní automobily.

Zdroj

11. Věděla jsi, že bys měla měnit řasenku každé tři měsíce?
Věděla jsi, že je statisticky dokázáno díky výzkumu týmu amerických a nigerijských lékařů, že pokládáním stupidních otázek odumírá každou hodinu 3% mozkových buněk všem, kteří chodí pravidelně na solárko a češou si pěšinku uprostřed hlavy? 

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Ty řasy na auto teď ale opravdu hodně potřebuju :D Akorát bych si je neměla kam nalepit, protože vlastní auto nemám. Maximálně bych mohla vždycky rychle provést akci bjůty proměna na autobusu, kterým jezdím, a po vystoupení řasy zase odlepit. Nebo bych mohla navrhnout v práci, že naše služební auta by mohla mít řasy! Zkusím to navrhnout! Každopádně ale používám hodně řasenku Couleur Caramel.

13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Používám. Nebo ne? Moment! Co to je báze pod makeup? Co to je makeup? Co je smyslem života? Asi ano, používám. I když? Nevím. Bylo dřív vejce nebo kuře? Byl dřív Pribiňáček nebo makeup? Kam se chodí v létě s džbánem pro vodu? 

14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Díky své nové životní filozofii "radši 20 minut spánku navíc, než malování" se úspěšně očním stínům vyhýbám. Když už si vzpomenu, že bych přeci jen měla chodit do práce namalovaná, zapomínám na bázi pod oční stíny. Když si na ni ale vzpomenu, tak jsem pak šťastná, protože stínečky vydrží celý den.

15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoli makeupu?
Jasan, jsem královna krásy bez makeupu, nejlépe v šest hodin ráno hned po probuzení po nedostatečném spánku a před prvním hrnkem kafe, to vypadám úplně krásně, přirozeně a jsem laskavá a vstřícná všem požadavkům. Taky vám ve škole říkali, že kdyby vás probudili o půlnoci, musíte umět odříkat malou násobilku, saponifikaci nebo vyjmenovaná slova? Řeknu vám, že ještě v sedmnácti jsem se bála, že náš matikář opravdu objíždí všechny své studenty, budí je ze spánku a nutí je odříkávat funkce, cosínusi a podobnou havěť. Myslím, že i proto jsem raději chodila spát později :D Bez makeupu vypadám tak, jak vypadám. Bez makeupu mi neprodají alkohol, nepustí mě na film od patnácti a v metru vyvolávají, že se někomu ztratila holčička. 

Zdroj


Takže. Asi je všem jasné, že vás zase tahám za nos. Některé odpovědi jsou pravdivé, jiné ne. Schválně, tipnete si v komentářích, co je a co není pravda? :)



Komentáře

  1. Pravda je určitě to o Tvé pleti, mám podobnou :D (Zelený s nádechem do fialova s oranžovými puntíky.)
    A co není pravda? Že si pleť čistíš každých 30 minut :) To bys totiž nedala :D
    Nemůžu z Tebe :) a moc Tě zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář Luci! Super, že máme stejný typ pleti :D Také tě zdravím :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥