Pleva: Krém s kapičkou včelího jedu


S kosmetikou je to úplně jako s lidmi. Poznáte je a na první pohled víte, jestli vás zaujali, nebo ne. Jenomže podle hezkých hnědých očí bohužel na první pohled nepoznáte, jestli se za nimi skrývá kamarád na život, nebo mrcha, která vám způsobí víc bolesti, než radosti. Stejně tak nepoznáte z hezkého kelímku, že ten krém uvnitř bude lahodou na tvář. Protože kdyby to šlo, kdyby bylo možné poznat krém jen podle balení, řekla bych, že Krém s kapičkou včelího jedu z dílny rodinné přírodní kosmetiky Pleva má slušně našlápnuto.

Při úvodním seznamování s novými lidmi nebo novou kosmetikou, je dobré si říct, co je kdo zač. Pleva je česká rodinná firma, která byla založena roku 1990. Její specialitou je využívání účinných včelích produktů v kosmetice. Nikdo mi nemusí říkat, že med je dobrá věc. Včelí produkty v kosmetice mám moc ráda, ale výběr v drogérkách není zas tak veliký. Proto jásám nad tím, že jsem mohla vyzkoušet úplnou novinku na českém trhu, kterou je pleťový Krém s kapičkou včelího jedu. Slyšíte správně, jedu!

Když jsem tak povrchně začala s těmi vzhledy a předsudky na první pohled, musím vám říct, co mě k této myšlence přivedlo. Když mi v emailu přistála nabídka na vyzkoušení krému s včelími produkty, zaradovala jsem se a zároveň jsem čekala nějakou obyč plastovou tubičku se žlutou záhadou uvnitř. Z balíčku, který mi za pár dní přišel, jsem vytáhla něco, co se "medům z poutě" (jak drze některým těmhle kosmetikám říkám) vůbec nepodobá. S údivem jsem koukala na tu highendovou tubičku s designem, který by strčil do kapsy celou drogérku. Jedním slovem luxusní! Jednoduchý, skvělý, perfektní! To mě přivádí na další myšlenku. Často mi v komentářích píšete, že je sice recenzovaný přírodní produkt moc hezký, ale na vás drahý. Je to takový legrační paradox, protože kdyby se ten produkt jmenoval Dior nebo YSL, ty vyplázlé peníze by vám přišly jako dobrý kauf. Stejně přistupuji ke kosmetice i já, ale místo Diorů si doma hýčkám třeba Havlíka, který je sice dražší, než prostřední regály v drogérce, ale high endovky předčí na stokrát.

Touhle myšlenkovou zamotávkou jsem chtěla jednoduše říct, že předsudky se taky nepečou a přírodní kosmetika může být hodně velká designovka. Krém se včelím jedem od firmy Pleva je toho důkazem.


Pamatuji se na jednu hodinu chemie na střední, kdy nám paní učitelka kladla na srdce, že jedna lžička medu, druhá lžička jedu. Několik týdnů potom jsem se bála si osladit čaj dvěma lžičkami, abych se náhodou neotrávila. Tohle pořekadlo by se dalo vyložit dvěma způsoby. První je ten, že se nemá ničeho přehánět. Druhý je ten, že med a včelí produkty jsou tak účinné, že jich stačí opravdu jen kapička. Krém s kapičkou včelího jedu je toho zase důkazem. Ten včelí jed je ohromně zajímavá věc. Přezdívá se mu přírodní botox (hádejte proč). Někdy ho najdete pod názvem apisin. Zvláčňuje a oživuje pleť a má protizánětlivé účinky, takže se velice dobře hodí při péči o problematickou pleť. Krém obsahuje také bambucké máslo, makadamiový olej nebo extrakt z hnědé řasy, který je skvělý pro hydrataci pleti. 

Krém se z tubičky dostává pumpičkovačem, který mi přijde jak z jiného světa. Takový jsem ještě neviděla! Ohromně se mi líbí a musím si ho pořád prohlížet. Pumpička je otočná, v jedné poloze krém "uzamkne", ve druhé se uvolní a po stlačení se krém dostává ven. Tvar pumpičky je skvělý také k další věci, která nevím, jestli byla výrobci zamýšlená, ale pro mě je hrozně objevná. Pumpičku přiložím na tvář, zmáčknu a krém rovnou nanesu na pleť, takže se vyhnu přenosu z prstu na tvář. Tvar pumpičky obličeji sedí jak poklice na hrnec. Tento objev buď důkazem mé lenosti. Po nanesení pumpičkou rovnou na tvář krém rozetřu konečky prstů a nechám pár vteřin vstřebat.


Krém je načechraný, jemný, příjemný a krásně voňavý. Zase předsudek - čekala jsem takovou tu klasickou trochu chemickou vůni medu, ale nic takového. Je to jemná kytičková vůně babiččiny zahrádky. Cítím tam měsíček, sedmikrásky, sluníčko, včeličky, trochu medu, něco růžového, nebe bez mráčků a smích. Voní to tak krásně, že často zavírám oči a jen čuchám. Jemná, opravdu jemná sladká vůně plné louky kytiček.


Dnešní recenze je nějaká upovídaná, viďte? Ale už se blížíme ke konci. Chybí nám jen prozradit, co Krém s kapičkou včelího jedu umí. Můj boj s peorální dermatitidou byl úspěšně dokonán a od té doby se bojím nových krémů na pleť jak čert kříže. V tomto případě jsem se ale vůbec nemusela bát. Krém je na pleti moc příjemný, dokonce mi nevadí ani kolem očního okolí, kde některé pleťové krémy dělají spíš škodu, než užitek. Rychle se vstřebá a vůbec není mastný, takže o něm skoro ani nevíte. Nedělá žádný znatelný nepříjemný film. Účinek lze ale poznat hned po prvním použitím. Používám ho večer a ráno, poprvé jsem ho dala na pleť před spaním a ráno jsem skoro zapomněla na to, že bych se měla zase namazat. Jsem sušenka, pleť má sklony k suchosti a dřív se mi často stávalo, že jsem se během noci musela chodit přemáznout, protože krémy neměly dostatečnou hydrataci. Krém se včelím jedem má hydrataci dostatečnou. Co se mi na něm líbí je i oživující účinek. Předprázdninové měsíce jsou prostě šílené, v práci se všichni snažíme dohnat resty před dovolenými a okurkovou sezónou, studentíci mají psychicky náročné zkouškové a blíží se vysvědčení, takže všichni šílí, narážejí do sebe, zalévají se hektolitry kávy a svět blázní. Takový stres a pres se na pleti objevuje skoro hned - pupínky z kávy a utěšovací čokolády, kruhy pod očima z únavy a nevyspání. Nu a co se nestalo po používání včelího krému? Začínající kruhy pod očima si daly odchod, stejně jako pupínky. Pleť má jednotnější barvu a vypadá, jako bych spala každý den deset hodin na obláčcích. 

Z krému jsem nadšená a nehodlám ho dát z ruky. Koupíte ho za velice dobrou cenu v eshopu rodinné firmy Pleva TADY.



Komentáře

  1. Téda, to je chvály, to zní fakt dobře. :) A jak dlouho jsi krém testovala? Unboxing článek je relativně nový, ale já vím, že to kolikrát trvá, než se článek sepíše. Já jen, jestli je účinek poznat rychle, nebo si člověk musí nějaký ten pátek počkat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Testovala jsem ho skoro měsíc, kosmetiku před napsáním článku testuji vždycky alespoň tři týdny. Z tohoto krému jsem byla vážně nadšená. Zkoušela jsem ho i na mamce a i jí se líbil :) Krém byl příjemný od prvního dne, účinek tak od týdne znát byl, ale myslím, že i toto bude hodně individuální.

      Vymazat
  2. Velmi s mi zamlouvá tento krém! Jdu k nim mrknout!

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá fakt hezky! Já miluju od Plevy medy, hlavně Květový pyl v medu! A medoviny mají taky luxusní. Co se týče jejich kosmetiky, něco jsem kdysi měla, ale nadšená jsem z toho nebyla, zvlášť když jsem zjistila že jsou jejich výrobky plné parabenů a až za těmi parabeny jsou účinné látky jako med a spol. Ale u tohoto krému vypadá, že dostali trošku rozum a to složení vylepšili :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm teď jsi mi udělala chutě :D Toto bylo mé první setkání s Plevou a bylo hned fajn. Díky za upozornění o složení! Snad se opravdu polepšili :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥