Weleda: Rozmarýnové tonikum a olej


V balíčku od Weledy jsem našla spoustu krásných věcí. Polovina z nich byla zaměřená na péči o vlasy. Nikdy nemám dost šamponů, pečujících masek, tonik nebo olejíčků a ráda zkouším nové a nové (a kdo ne, že?). Dnes se podíváme na dvě obrovské voňavé krásy, a to Rozmarýnové vlasové tonikum a Vlasový olej. Od té doby, co jsem objevila, jak moc milují moje vlásky kokosový olej, mám koupelnou plnou různých olejovacích variant, které střídám podle libosti a nálady. Vlasové tonikum jsem zkoušela zatím jen to od Havlíkovy přírodní apotéky a byla jsem neméně nadšená, proto jsem se na rozmarýnové tonikum Weleda ohromně těšila. Jak dopadlo mé zkoušení? Čtěte, čtěte :)


První si na paškál vezmeme Rozmarýnové vlasové tonikum Weleda. Tonikum i olej mají silnou bylinkovou rozmarýnovou vůni, tonikum je o něco méně intenzivní. Co na něm oceňuji je kapátko/aplikátor/takové to tamto, co nezpůsobí potopu, když bylinkovou vodičku aplikujete na pokožku hlavy. Trochu jsem se bála, že bude ze skleněné lahvičky téct tonikum až moc, ale vůbec ne. Díky tomu lze velice slušně a snadno aplikovat tonikum po celé pokožce hlavy. Oproti zmíněnému toniku od Havlíka mi přijde, že Weleďácká vodička s rozmarýnem o krapet víc zatěžuje a zamašťuje vlasy. Doporučené použití je dvakrát denně - ráno a večer, což mi přijde hrozně moc. Snažím se ho používat alespoň ob den a pozoruji, že se mi druhý den od umytí mastí vlasy o trochu dřív, než bez tonika. Není to ale nic znatelného, umývám si vlasy každý druhý den s tonikem i bez tonika.

Co tonikum umí? Při pravidelném používání normalizuje obsah tuku v pokožce a odstraňuje pocit svědění. Tonikum obsahuje rozmarýnový olej (tu máme vznik té mastivosti), výtažek z listů křenu a rozchodníku. Zlepšuje výživu vlasových kořínků a povzbuzuje růst vlasů. Po aplikaci se nesmývá.


Rozhodně musím říct, že co používám tonika na vlasy, tak mě pokožka hlavy nesvědí, nebo jen výjimečně. Rozmarýnové tonikum mi přijde takové kouzelné, protože voní po bylinkách a mám pocit, že se na hlavě něco děje. Vlásky mi po něm nerostou tak zhurta, jako po tom Havlíkovském, ale jednoznačně na něj pozitivně reagují. Hlavně to nesvědění a stabilizace pokožky hlavy mě moc potěšilo, protože to byl dlouholetý problém, nad kterým se asi nikdy nedá úplně vyhrát, i když přírodní šampony a péče o vlásky ohromně pomáhají. Za mě tedy jednoznačně ano.


Druhou zastávkou dnešní recenze je Vlasový olej Weleda. V olejíčku naleznete hned tři bylinky - rozmarýn, jetel a lopuch. Měla jsem v životě jedno antipřírodní období, kdy mi všechny bylinky přišly hloupé a zarytě jsem věřila jenom chemicky vytvořeným preparátům. Bylo to období velice krátké a pro mě hlavně nepřirozené. Znáte to, lidé kolem vás orodují za něco, čeho se v telecím věku taky chytnete a následně si ťukáte na čelo, co jste to byli za kopyto. Tuhle myšlenku ve mě asociovaly jetel a lopuch. Myslím, že jsem je totiž v žádné kosmetice ještě neviděla. A je to škoda, protože zrovna ten jetelíček vypadá jako absolutní všelék. Má desinfekční účinky, pomáhá s detoxikací, léčí vyrážky, akné a drobná poranění, pomáhá s nespavostí, nevolností, léčí chřipku i angínu... umí toho podle herbáře opravdu spoustu. Lopuch, tak ten je vhodný k posílení a vyživení vlasů, pomáhá hojit rány a léčit ekzémy, uvolňuje od bolesti při revmatismu, je vhodný k posílení organismu a zvyšuje jeho obranyschopnost, je výborný na ledviny a močové cesty a tak vůbec je to taky takový zázrak přírody. Vlasový olej od Weledy obsahuje taky arašídový olej, jen tak mimochodem.


Olejíček voní o něco intenzivněji, než sérum. Nemá tak korigovatelné kapátko/dávkovač, takže pozor, z lahvičky to nekapá, ale teče. Občas se zapomenu, obrátím lahvičku zhurta na hlavu a mám přeolejováno. Mým nejoblíbenějším způsobem použití olejíčků je během dne před večerním mytím hlavy. Většinou si pustím nějakou telku a během toho si alespoň 10 - 20 minut masážuju hlavu s nějakým blahodárným olejíčkem. U tohoto vlasového oleje se mi líbí protisvědící účinky, které má stejné, jako tonikum. Vlásky jsou po něm opravdu hebké a lesklé, oživené a nesvědivé. Buším pěstičkami do stolu, protože jsem dřív měla s lupy velké problémy, které se mi daří podobnými vlasovými přípravky eliminovat. Rozmarýnový Vlasový olej Weleda vám taky s radostí doporučím. Zklidňuje pokožku hlavy a zároveň ho můžete brát i jako aromaterapii, protože voní intenzivně po rozmarýnu a bylinkách a kromě péče o vaši hlavičku taky pečuje o vaše smysly. 


Péče o vlasy je pro mě symbolem blahobytu. V téhle uspěchané době si lidé často nechtějí dopřát ani malou chvilku pro něco tak neproduktivního, jako vlasová masáž. Anebo chtějí, ale nemají na to čas. Stejně jsem to měla i se sportováním, prostě jsem na něj "neměla" čas. Když jsem si pak ale přehrávala svůj uplynulý den a viděla, že místo půlhodinového shlížení videí na YT bych mohla tuhle činnost o 10 minut zkrátit a jít si udělat pár dřepů, jsem přehodnotila i své kosmetické radosti. Není nad pár minut denně v klidu, tichu, voňavu a s knížkou ruce.

Děkuji společnosti Weleda za Rozmarýnové vlasové tonikum a Vlasový olej.


Umíte odpočívat? Jste lenoši, nebo musíte pořád něco dělat?



Komentáře

  1. Jojo, já umím i odpočívat :) Jsem ráda aktivní, ale taky si umím vyhradit čas jen pro sebe :). A zkrášlující procedury a různý tady ty naše kosmetické chvilky mám ráda. A péči o vlasy taky zbožňuju. Děkuju za krásný komentář na blogu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děláš moc dobře, Veru! Kosmetické zkrášlovačky jsou prostě to nejlepší :)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze. Já naštěstí netrpím svědivostí pokožky ani lupy. Péči o vlasy mám ráda, vlastně ji věnuji nejvíce času a úsilí stálého hledání těch lepších produktů. Olejíčky mám moc ráda a taky si je dávám vždy před mytím na půl hoďky po celé délce. Oleje a celkově o něco šetrnější šampony dělají zázraky a já mohu podotknout že nikdy dřív mi nerostly vlasy tak rychle jako za poslední dva roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti Terezko závidím, hledání pořád toho nejlepšího máme společné :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥