Letní vonění s parfémky Mytao


K létu patří zmrzka, pestré barvičky a nové vůně. Míša z eshopu Krásná každý den mi nabídla k vyzkoušení setík zkušebních parfémků Taoasis Mytao. Musím říct, že vzorečky parfémků jsou asi jediné smysluplné vzorečky, u kterých hned poznám, jestli budu produkt milovat, nebo ne. Na několik parfémků jsme se spolu mohli podívat už na Instagramu, kde jsem o nich mluvila a očuchávala je. Dneska si představíme úplně všechny.


Setík šesti parfémků mi přišel v bílé otevírací krabičce. Každý parfémek má velkou přelepku s názvem, německým popiskem a složením. Přelepka se zastrčí do zdířek v krabičce, takže parfémky necestují, ale hezky drží na svém místě. Působí to elegantně a nehrozí žádné otloukání. V krabičce jsem taky našla papírky na testování parfémů, které se mi hrozně líbí.


Každý parfém má jinou barvu a jinou vůni. Představíme si je zleva podle barviček, jak je mám srovnané na obrázku. Parfémky jsou bio, obsahují éterické oleje a přírodní složení (alespoň doufám). Vůně vydrží na těle překvapivě dlouho a postupně se zjemní a hezky rozvoní. 

Žlutý parfémek Eins má sladkou citronovou vůni jako žluté lízátko. Je to milá, hezká, jemná a sladká holčičí vůně bez rušivých podtónů. Sladké citrusy jsou doplněné trochu kořeněným závanem santalového dřeva. Má divoká asociace vidí Eins jako vůni k večernímu posezení u moře s velkou zmrzlinou a hořkým aperolem, který sladkou vůni vyrovná. 

Zelený Zwei voní hodně citrusově s divokým kořeněným podtónem. Vůně je akčnější, živější a lesní. Parfém kombinuje vůni citrusů s tea tree a tvoří kořeněnější kombinaci. Pro mě je tohle vůně večerního lesa, mechu, kapradí a jehličí.


Oranžový Bio parfém Drei Mytao Toasis
Oranžový Drei má nejvýraznější oranžovou barvičku. Vůně je sladká, pomerančová. Parfém kombinuje vůni vavřínu s travnatými tóny. Pro mě jedna z nejoblíbenějších vůní v krabičce. Jemná, elegantní, večerní a slavnostní. Umím si ji živě představit v kombinaci s velkým černým kloboukem a slavnostní večeří v honosné restauraci, kde jako jediní budete mít stále dobrou náladu, i když budou číšníci studení a potrvá jim hodinu, než přinesou vaše objednané jídlo.

Fialová "sedmička" Sieben je úplně jiná, než její předchozí bráškové, u kterých mi přišlo, že se stupňuje a proměňuje citrusová vůně. Sieben začíná v kytičkově sladkém nádechu a postupně se rozkrývá vůně citronové trávy. Je sladký, jemný a noblesní. Jako jarní den, jako růžový východ slunce v létě, jako bosé nohy v ranní rose. 


Bílý Bio parfém Vier Mytao Toasis
Bílá "čtyřka" Vier mi připomíná zelenou dvojku Zwei. Je silně kořeněná a není mi úplně příjemná. Trvá jí trochu dýl se rozvonět. Je to pikantní vůně, hodně kořeněná. Po aplikaci na kůži se ustálí, kořeněnost zmizí a vůně se zjemní do jemných citrusů. Na začátku je mi vůně asi nejmíň příjemná, ale po rozvonění se mi líbí a patří k těm předním.

Z téhle vůně na začátku trochu pčíkám. Je to nejpikantnější a nejkořeněnější vůně z celého setu. Kombinuje kořeněnou vůni ločidla s pikantním zázvorem. Parfém je nejmíň sladký, na kůži zůstává jemná kořeněná vůně, která je příjemná do chladnějších dní, kdy se zachumláte do velké šály a běžíte ve fučáku na autobus. Za vámi zůstává kořeněná vůně a víří padající listy ze stromů. Po rozvonění se mi taky hodně líbí, protože je nevšední a jiná, než zbytek setu. 


Popisovat vůně vůbec není jednoduché, to vám řeknu. Docela těžko bych vybírala nejoblíbenější vůni. I když jsem si na začátku o jedné myslela, že ji nebudu mít ráda, po rozvonění mě přesvědčila o opaku. Vzorečky vydrží na pár použití a používám je hlavně podle nálady. Nevím, jestli jste z mých popisků moudří, ale pokud vás lákají nevšední citrusové kořeněné vůně, setík doporučuji vyzkoušet. A třeba se zamilujete ♥




Komentáře

  1. Náhodou, vůně popisuješ bezvadně! :) Značka Toasis je mi moc sympatická. Kromě parfémů mě od nich zaujaly i poměrně netradiční éterické oleje. A k tomu mají certifikát Demeter, který se jen tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná Marti, děkuju :) Na éterické olejíčky se mrknu, děkuju za tip :)

      Vymazat
  2. Vypadá to opravdu velmi zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥