Bio vlasový krém na konečky


Primadonnka + vlasy = nekonečný příběh. Musím říct, že trvalo docela dlouho, než jsem se do svých vlasů zamilovala a než je začala patřičně ošetřovat. V jedenácti letech se mi z rovného zplihlého nic udělalo vlivem puberty afro, které mi vydrželo až do prvního samostříhání a barvení (takže asi rok) a vlivem systematického ničení se zase narovnalo (co bych za něj dneska dala!). Svým vlasům jsem říkala kaktusoidní/ovečkoidní a protože jsem byla jednu dobu hodně punk (hlavně vždycky ve čtvrtek), tak jsem nosila takový podivný pubertální rozcuch. A samozřejmě, že se nepéče na mých vlasech projevila. Lupy, svědění pokožky, špatné šampony, suché konce a mastný hořejšek, lámavost a roztřepené konečky. Objev kokosového oleje převrátil můj život vzhůru nohama (k lepšímu, samozřejmě). Dneska mám produktů na vlasy hoooooodně a stále objevují nové a nové. V poslední době jsem zkoumala Bio vlasový krém z Havlíkovy přírodní apotéky


Vlasový krém se používá na konečky. Osobně si ho dávám druhý den po umytí. Konzistence je rozhodně zajímavá. Vodová. V tubě je takový krém, který se při aplikaci na vlasy dobře rozpouští a vstřebává a přijde mi, že při kontaktu s vlásky zvodovatí (asi to neumím správně vysvětlit). Vůni má oříškovou, ale ne jako třeba mandle, ale jako skořápky, nebo vlašáky, když je češete koncem léta i se slupkami. Barva krému je smetanové nažloutlá. Nu a ta konzistence, to je mi oříšek sám o sobě. Krém se jednoduše nanese na konečky vlasů. Čtu si teď na přebalu, že slouží i k výživě pokožky, kam jsem ho ale nezkoušela. Na konečky mi přišel ideální. Vlasy nezatěžuje ani nezamašťuje, ale zůstává na nich a je to poznat, vlasy jsou po zaschnutí krému na omak takové hrubší. Krém nanáším zpravidla večer před spaním. Konečky jsou vlivem krému mokré (no, prostě nakrémované), ale ne mastné. Krém brzy zaschne, ráno ale na konečkách poznám, že na nich něco je - jsou hrubší a někdy zůstává vrstva, která se objeví při česání na hřebenu. To jsou dnes vyjadřovací obraty, pane!


Krém na konečky rozhodně působí. Nedokáže slepit ty už roztřepené (což každopádně nic), ale všimla jsem si, že při dlouhodobějším používání (krém mi vydržel 3 měsíce) se konečky třepí mnohem méně. Kdo má péči o vlásky rád, tomu se bude vlasový krém líbit. Aplikace je jednoduchá (tím podivným popisem se nenechte zmást), krém vlasy nezamašťuje a není potřeba se bát, že při večerní aplikaci vstanete ráno s mastnou kebulí. Krém už mám skoro na konci a přemýšlím, jestli si ho jít koupit znovu. Nejprve ale počkám, jak budou mé vlásky vypadat bez něj, abych mohla účinky posoudit ještě lépe.


P.S.: Přes léto jsem na vás hrnula články jeden za druhým, tak se teď zkusím trochu držet na uzdě, abyste stíhali číst a nebyli zavalení jen tím mým žvatláním :)


Jakou péči věnujete svým vláskům?


Komentáře

  1. Havlíka moc nemusím, ale tenhle krém mě zaujal, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S touto značkou nemám zkušenost, ale vypadá skvěle. :) Díky za tip, až mi dojdou krémy, možná se po něm kouknu.

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Havlíka bych chtěla zkusit, ale tento krém mě neláká. Já jsem celkem líná používat různé vlasové přípravky :D stačí mi jen šampon a kondicioner... Každopádně podle toho mé vlasy vypadají.

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá docela dobře, já si teď od Havlíka koupila masku, tak jsem zvědavá jaká bude :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný krémík! :) Já vlasy trochu šidím a obecně si vystačím jen s těmi nejzákladnějšími produkty. Takže mojí vlasovou péči představuje jen šampon a občas kondicionér :D Joo a teď nově i henna! :)
    Jinak vždycky jsem obdivovala tvé tempo vydávání článků a říkala jsem si, jak to můžeš proboha stíhat! :D Já vyplodím maximálně jeden článek za týden :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥