Vzorečkování: Body Butter Lyonsleaf


Hrozně ráda si prohlížím zahraniční eshopy a představuju si, jak mám zlatou kreditku a můžu si koupit všechno, co chci. Jedním z mých oblíbených je anglický eshop s přírodní kosmetikou LoveLula, na kterém jsem (ač stále nemám zlatou kreditku) párkrát nakoupila. Můj největší nákup bylo tříměsíční předplatné beautyboxu. Poslední krabičku jsme s několikaměsíčním zpožděním společně rozbalovali docela nedávno (pamatujete? Kuk tady) a nyní je na čase se konečně podívat detailně na zoubek některým produktů. Dneska začneme mrňavým tělovým máslem Lyonsleaf


Ze stránek jdou kromě plných verzí objednat také vzorečky, což bylo ostatně to první, co jsem zkoušela (pár šamponků a balzámy na rty). V krabičce krásy se pak objevují jak plné verze, tak malé cestovní nebo vzorečky. U tělového másla Lyonsleaf jsem byla docela zaražená. Lví tělové máslo je tak prťavé, až si říkám, jestli si ze mě LoveLula nedělá prču. To mi bude stačit tak na namazání jednoho prstu, ne? Ale mýlila jsem se. Krém je neuvěřitelně zvláštní. 

Mazala jsem si s ním ruce a nožičky před spaním a docela dlouho mi vydržel. Tahle pidi verze má moc hezkou plechovou krabičku. Tělové máslo voní jako zvláštní kombinace vanilky, koření, pyžma, hlíny, citronu, másla a zmrzliny. Není to nijak zvlášť sladká vůně, je spíš taková máslová, jako máslové sušenky s mandlemi. Konzistence je doslova a do písmene máslová. Na první pohled tuhé máslíčko, které se při kontaktu s teplem pokožky rozpustí na mastné mazání. I proto ho stačí fakt špetka. S vůní nejsem stopro spokojená. Na první počuch mi voní krásně, pak ho rozetřu a vonět mi přestane. Je to taková zvláštní vůně, u které člověk vlastně neví, jestli je příjemná, nebo otravná. Ráda bych ale vyzkoušela jinou voňavou alternativu.


Máslíčko si mě získalo svými účinky a nestkutečnou výdrží na tak malou plechovou krabičku. Nožky a ruce jsem měla mnohem hebčí a hrubé paty se zjemnily. Na druhou stranu, když člověk není líný a pečuje o sebe a nezapomíná na pravidelné mazání, věřím, že stejnou službu udělá třeba i kokosový olej. Co mě hodně překvapilo bylo i to, že jsem máslo otevřela po jednom horkém letním dni a z krabičky na mě šplouchla vodička. Máslo pracuje tak, jako třeba kokosový olej - v chladu je tuhé, v teple tekuté. 


Musím říct, že se jedná o skvělý produkt, který jsem ráda vyzkoušela. Plná verze musí vydržet tak sto let. Jediné, co mi nesedělo, byla vůně.


Jaký kosmetický produkt máte právě po pravé ruce?



Komentáře

  1. Máslíčko vypadá pěkně :) Po pravé ruce mám právě Havlíkovu bylinnou hydratační vodu. Je to takovej univerzální miláček, pro všechny případy ji mám neustále připravenou u počítače :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miláček, říkáš? To jí budu muset jít někdy obhlídnout, děkuju za tip :)

      Vymazat
  2. Masielko vyzera super, hodil by sa mi taky univerzalny zazrak. Presne ako pises, donuti ta to sa potom o seba pravidelne starat... Tusim musim pokukat po LoveLule :)

    http://girlgoesbio.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LoveLula má samé krásy. Nejhorší jsou ty jejich akce, které tě donutí utratit majlant, protože dostaneš něco zdarma :D

      Vymazat
  3. A ja jsem prave naprosto unesena z jeho uzasne vune 😁 Diky ni jsem si koupila i celou sadu a na oblicej mazu na noc Beauty Balm - nic lepsiho, krome Sacha Inchi oleje od Primavery jsem na nocni peci nikdy nezkusila. A ta vune je pro me naprosto podmaniva, ze kdykoli jdu kolem masla, musim si k nemu cuchnout. A ted jsou na Lovelule slevy na vse plus na sadu masla a Beauty balmu od Lyonsleaf jeste navic dve libry sleva 😉👌

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥