Vzorečkování: Zázračný olej Cacay


Pamatujete si na rozbalovací článek o beauty boxu s přírodní kosmetikou z anglického eshopu LoveLula? Dnes si spolu povíme o jednom z produktů, které jsem v krabičce našla. Jmenuje se cacay a prý je to ohromná vzácnost. Asi proto byla lahvička tak prťavá a cena za plný produkt tak neskutečně vysoká. Vzoreček oleje od Ooh! - Oils of Heaven: Natural Cacay Anti-Aging Face Oil si můžete pořídit za £5. Plná verze, která má 30 ml, stojí neskutečných £39. Vzhledem k tomu, že jsem olejíček dopotřebovala teprve nedávno a vydržel mi tak při používání 2 - 3x do týdne zhruba 4 měsíce (nekecám) je to prakticky doživotní zásoba. Podobné "překvapivé" produkty miluju. V boxíku jsem našla i tělové máslo Lyonsleaf, které jsem už recenzovala. Taky jsem byla mimo jiné překvapená z výdrže, i když na první pohled to vypadalo, že se dvakrát máznu a nazdar.


Co to ten olej cacay tedy vlastně je? Jedná se o přírodní výtažek z plodů stromu Caryodendron a traduje se, že je to elixír mládí. Je to vzácný ručně sbíraný a pěstovaný olejíček (tedy produkt ručně sbíraných a pěstovaných plodů). Strom Caryodendron roste v nejhlubší Kolumbijské džungli podél řeky Orinoco. Cacay olej obsahuje dvakrát více vitamínu E, než třeba arganový olej. Kromě udržování mladistvého vzhledu pleti je také podle popisku na obalu účinný při hojení jizev. Takové chvály, že? Co je na ní ale pravdy?


Musím přiznat, že nejsem ideální člověk na testování přípravků proti stárnutí. Jsem pořád ještě malá holka a vrásky mám jen od smíchu a při smíchu. On mě ten smích za pár let ale přejde a ještě ráda po nějakém zázraku sáhnu, to je mi jasné. Tak mám alespoň vyzkoušeno do zásoby. Olejíček cacay jsem používala párkrát do týdne. Stačilo mi pár kapek na celý obličej, vyhýbala jsem se oblasti okolo očí. 


Cacay od Ooh! voní jako mletý mák. Má poměrně intenzivní vůni a stačí ho jen pár kapek. Používala jsem ho po večerní sprše před spaním. Je hodně olejový (překvapivě, když je to 100% přírodní olej) a chvilku trvá, než se vsákne. Na pleti je příjemný, skvěle hydratuje až do rána. Bohužel ale nemůžu posoudit protistárnoucí účinky. Nebo můžu? Je možné, že mám pořád svůj babyface právě kvůli těmto elixírům mládí, které se mi čas od času dostanou pod ruku? Upřímně, od kdy je na čase používat přípravky proti stárnutí pleti? A upřímně, není stárnutí pleti normální součástí koloběhu života?


S filozofickými myšlenkami se s vámi dnes loučím a na závěr vlastně vůbec nevím, jestli bych si olejík pořídila znovu. Je hooooodně drahý a nedokážu posoudit, jestli je i hodně dobrý.


Slyšeli jste někdy o oleji cacay?




Komentáře

  1. No mě by na tomto oleji asi vadila právě ta vůně. Jinak jako vypadá celkem zajímavě :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A třeba né, Mišul, člověk nikdy neví a vůně se popisují špatně :)

      Vymazat
  2. Neslyšela, ale v kombinaci s tím ooh! to zní vtipně... :D
    Mně by se na vrásky už něco rozhodně hodilo, je fajn, že nabízí i minibalení na zkoušku, plná cena je tedy pěkná pálka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojojo, to souhlasím, mi se to ooh hrozně líbí :D To na LoveLula miluju, že od všeho skoro nabízejí vzorečky a člověk si může vyzkoušet, jestli mu to bude sedět.

      Vymazat
  3. Tak to je teda dost vysoká cena, ale je super, že vzoreček tak dlouho vydržel. O tomto oleji jsem ještě neslyšela a kdoví, co ti pomáhá pro mladistvý vzhled pleti. :-)))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je fakt peklo, i za vzoreček mi to přijde dost, ale dlouho vydržel. Řekla bych, že u mě je to kombinace genů a naivity :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥