Weleda: Březový set na celulitidu


Kdybych měla spočítat, kolik různých kupovaných i po domácku vyrobených zaručeně účinných přípravků na celulitidu jsem už vyzkoušela, byli bychom tu do rána (jako do zítřejšího). Hlavně proto, že bych se snažila vzpomenout, co jsem to už zkoušela a co vlastně fungovalo. Ono toho moc funkčního totiž není a když, tak to vydrží měsíc a ještě nikdy jsem si nekoupila dva stejné přípravky za sebou, takže ten můj boj vlastně moc nefunguje, protože nejsem vytrvalá. Po měsíci se vždycky upřeně zadívám na svá pomerančová stehna a hledám účinky. Většinou nějakou malou změnu vidím, ale není dostatečná, abych si ten či onen produkt koupila znovu. Ono mi to totiž zas až tak moc nevadí. V létě sice nemůžu nosit takové ty supersexy krátké kraťasy, ze kterých kouká zadek (ó o co v životě přicházím), ale jinak mám zcela plnohodnotný život. A vy se také mějte rády i s celulitidou, vždyť vlastně o nic nejde. 


Kdo se svýma nohama smířený není, pro něj bude dnešní recenze (která dokazuje, že i já pořád zkouším a doufám, že se jednoho krásného rána probudím a budu mít nohy hladké, pevné a výstavní). Na vyzkoušení jsem dostala Březový set na celulitidu Weleda, na který nemůžu najít odkaz, tak vás pak navedu na jednotlivé produkty. 



V zelené kosmetické taštičce jsem našla peeling, olejíček a masážítko v srdíčkovém tvaru. Jedno takovéhle klasické dřevěné oválné mám a řeknu vám, že jsem strašně líná se s ním masážovat (a v tom také spočívá velká část mého neúspěchu). I zařekla jsem se, že když už, tak pořádně! A opravdu masážuju a dokonce dvakrát - jednou ve sprše a podruhé s olejíčkem. Teď už je to měsíc a půl, co březový set na celulitidu používám, a myslím, že je tedy na čase se s vámi podělit o výsledky. 


Březový sprchový peeling je moc příjemný, krémový s jemnými kuličkami. Voní hezky a jemně do citrónovo-bylinkova. Používám ho dvakrát - třikrát do týdne. Nejprve nanesu peeling na požadovaná místečka, následně masážuju masážítkem, nechám chvilku působit a pořádně smyju. Po peelingu mám takový jemný a hladký pocit. Peeling obsahuje voskové perly z karnaubského a včelího vosku, meruňkový olej, sezamový olej, ricinový olej, extrakt z listů břízy bělokoré nebo třeba extrakt z listů rozmarýnu. I přes spoustu olejíčků není peeling vyloženě mastný. Pokožku ale zanechává jemňoučkou a nevysušuje. Peelingové kuličky jsou tak akorát hrubé, aby měl peeling i čistící účinky a odstraňoval staré buňky, ale zároveň aby nedrásal a neškrábal. 





Hned po peelingu následuje Březový olej na celulitidu, kterým si natřu vypeelingovaná místečka a ještě přidám na intenzitě účinků další masáží masážítkem (ještě, že mám teď dvoje, že?). Olej voní podobně jako peeling, o trochu víc bylinkově a intenzivněji. Olejíček je taky pěkně mastný a pokožku vyživuje a zpevňuje. Ve složení olejíčku najdeme taky meruňkový olej, dále pak olej jojobový a olej z pšeničných klíčků. Důležitou složkou je extrakt z listů břízy bělokoré, který působí blahodárně na pokožku s celulitidou. Březové lístečky obsahují látky a éterické oleje, které podporují vylučování škodlivin z pokožky a tak podporují i mizení té zpropadené pomerančové kůže. 


Řeknu vám to všem doufajícím na rovinu. Žádné zázračné mazání na celulitidu neexistuje. Prostě to samo od sebe nejde. Nenamažete se mazátkem a do rána není po celulitidě. Tak to prostě nefunguje a kdyby fungovalo, celulitidový byznys by už dávno zkrachoval. ALE existují produkty, které jsou hodně dobré a které - s vaší snahou a pomocí - pomohou zpevnit pokožku a zmírnit celulitýďácké projevy. Jedny z nejlepších produktů byly peeling a krém od Eveline, které jsem zkoušela v loňském ruce a ze kterých jsem byla nadšená, ale znovu jsem si je nepořídila. A ten krém tak strašně studil, že bych si ho na zimu nikdy nepořídila. Ono se to nabízí, že budou "chemické" přípravky účinnější, než ty přírodní jako Weleda. Ale není to pravda. Musím říct, že Weleda březový set na celulitidu je hodně, hodně, hodně dobrý. A taky se hodně snažím. Poctivě masážuju, hodně piju, dokonce jsem byla několikrát běhat, cvičím a omezila jsem cukr, kávu a ze zdravotních důvodů vysadila mléčné výrobky. Ruku v ruce s úpravou stravy a životního stylu jsem začala i hubnout, což i procesu "odcelulitýďování" určitě taky pomohlo. Můžu proto říct, že březový setík funguje. 


Když říkám, že funguje, neříkám, že mi úplně zmizela celulitida. Ale nohy jsou hladší, hrbolky menší a nejsou už viditelné na první pohled. Taky mám pokožku pevnější a jakoby pružnější. Set vydrží zhruba dva měsíce a potom uvidíme, co dál. Kdo hledá něco, co mu pomůže zpevnit pokožku, Březový peeling a Březový olej na celulitidu jsou to pravé. Kdo hledá zázrak, ať si počká na Ježíška. 



Komentáře

  1. Mě taky nikdy žádný krém na celulitidu nepomohl. Hodně dobré je upravit si stravu a začít cvičit, jako jsi vlastně udělala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani to cvíčo a strava ale nedělají takový zázrak, musím říct. To bych musela cvičit asi faaaaakt hodně :D

      Vymazat
  2. Březový peeling mám taky a miluju na něm to, jak je jemňoučký, ale zároveň účinný :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥