Video: KIKO Haul + Swatches

Loni jsem poprvé zaregistrovala, že existuje něco, jako black friday. Ukořistila jsem nádherný liščí šátek za hubičku. Letos jsem si proto mnula ručičky a datum tohoto významného dne jsem si slavnostně poznačila do diáře. Jenomže mě potkala jiná událost. 11.11. byla absolutní megasleva na Aliexpresu, tak jsem si za dvě stovky objednala 7 různých věcí! Na black friday už mi nezbyla žádná inspirace (vždyť já, holka skromná, vlastně nic nepotřebuju). Znuděně jsem v pátek pak prohlížela různé výhodné nabídky a nic mě nezaujalo. V pondělí jsem pak ještě znuděněji projížděla Instagram a vyskočila na mě akce Cyber Monday od KIKO Milano 3 + 3 kosmetické produkty! Cyber Monday je (podle wiki) pondělí po Díkůvzdání, nepřekvapivě vytvořené k marketingovým účelům. Tři plus tři produkty zdarma od KIKO? Začala jsem šílet. Okamžitě jsem letěla na jejich web a prohlížela si ÚPLNĚ VŠECHNO, vkládala do košíku, mazala, přemýšlela, strategizovala, zděšeně přihlížela, jak všechna kosmetika mizí a je brzy vyprodaná. Po několika hodinách (strávila jsem tam FAKT celý den) jsem nakonec našla svých 6 vysněných produktů (rozuměj 6 těch, které ještě byly skladem) a unaveně klikla na "odeslat objednávku". Podmínkou akce byl nákup ve výši 25 eur. Ani ne po 14 dnech jsem měla balíček radosti doma.

Letos jsem vzala YouTube útokem a protože nemám o víkendech co dělat, celou sobotu jsem točila video. Až při večerním stříhání mi došlo, že takhle obsáhlé video mou metodou "němý film" je nejen nudné, ale i strašně dlouhé a zbytečně komplikované. Poslední hodinu jsem nenáviděla a můj respekt k youtuberům, kteří produkují videa pravidelně, každým upraveným záběrem stoupá.

Kdo ještě není odběratelem mého veleúspěšného youtube kanálu, tomu mohlo toto skoro desetiminutové video uniknout, proto vám ho dnes přináším formou článku. Rozbalovací článek KIKO balíčku nebude, postupně budu (doufám) psát alespoň recenze. Ale znám se, to moje tempo...

Hezkou podívanou :)





Komentáře