Trendy v kosmetice: Rty, vlasy, nohy a laboratoř

Sledujete trendy v beauty světě? Zajímá vás, jaká kosmetika je právě nejvíc in? Díky blogům a brouzdání po drogérkách se novinky ze světa krásy dostanou i k takovému ignorantovi, jako jsem já. Někdy jsem z nich nadšená a rovnou si letím něco koupit (protože co kdyby mi to náhodou vyprodali?), jindy mě must have novinka nechá úplně chladnou. Krása je pro mě nejen ta fyzická, kterou vidíme na první pohled, ale je to i charisma a člověk jako celek. Určitě znáte taky minimálně jednu osůbku, o které si myslíte, že je nadpozemsky krásná. Kdybyste ji ale měli začít pitvat do hloubky, tak zjistíte, že tahle víla má křivé zuby, povislé tricepsy a vytahané kalhoty. To ale nic nemění na tom, že je neskutečně krásná, charismatická a oslnivá. Kosmetické trendy vám sice oslnivé charisma nenadělí, protože se ostrovtip neprodává v krabičce vedle gelu na vlasy, ale pomohou. Jak? Se sebevědomím. Někdy je pro mě rtěnka velký kamarád, díky kterému se dokážu celý den usmívat. Jindy mi stačí jen lehký denní krém, abych se cítila dobře. Za malovátka se někdy schovávám, když se necítím dobře. Když je mi naopak fajn, líčím se mnohem míň, někdy vůbec. Nevadí mi chodit ven bez makeupu. Protože proč bych se měla nutit do něčeho, na co zrovna nemám náladu?

Dnešní doba je hrozně těžká a kultura ženy tak nesmyslně vyumělkovaná, až to někdy bolí do očí. Z časopisů na nás mávají dokonalé vyretušované modelky, které se ani samy pak nepoznávají. Všechno lidské, co nás odlišuje jednu od druhé, je skoro špatně. Díky bohu za to, že tohle všechno víme a nenecháme si ládovat kdejaký hloupý trend do hlavy. A díky bohu za to, že Alicia Keys přestala nosit makeup. V tom šíleném hollywoodském kolotoči, nablýskaném pozlátku a izolepách, které drží celé tělo tak, aby vypadalo sexy, přestala nosit makeup. I když se každé ráno poctivě maluji, tak je mi tahle malá "revoluce" ohromně sympatická. Zdravá pleť potřebuje trochu odpočinku od všeho toho malování. Ale zároveň se na ní podepisuje i stres, životní styl a hlavně strava. Krása a zdravá pleť je podle mého kombinace štěstí, lásky k sobě samému, vyváženého (!!!) životního stylu, dostatečného spánku a smíchu, až se člověk za bříško popadá.

Tak, teď, když jsem se dostatečně rozohnila nad kosmetickým průmyslem, mrkneme se spolu na 4 trendy v kosmetice, které mě v poslední době zaujaly. Podíváme se na evergreen ze světa rtů, rychloopravnu vlásků, péči o nohy a kosmetickou laboratoř, kterou si můžete jednoduše vyzkoušet sami doma.

Zdroj
Rty
Jsem balzámový závislák a nestydím se za to. Moje závislost na balzámech sice není nic, čím bych se chlubila na denní bázi, ale ohromně mě to baví. Zkouším a objevuji stále nové produkty. Už je to nějaký ten pátek, co jsem se vás ptala na radu ohledně balzámů. Byl chladný a sychravý podzim, měla jsem suché rty a nic nepomáhalo. Hodně jste mi doporučovali balzám na rty Blistex. Zkoumala jsem je jich nabídku na internetu a byla jsem příjemně překvapená. Velká část nabídky balzámů na rty se zaměřuje spíš na estetický a "mucholapkový" dojem = hezký obal, jemná tónovací barva a nějaká sladká vůně. Červená tyčinka na rty je sice fajn, ale na co mi bude, když nefunguje a rty mám snad ještě sušší? Blistex mě v tomto ohledu zaujal, protože se specializuje na "opravu" rtů. Suché, popraskané a bolavé rty? Žádný problém. Každý si vybere to, co mu bude vyhovovat nejvíc. Akutní léčba, regenerace nebo prevence. Nebo třeba jemné tónování, Blistex má v nabídce opravdu všechno.
Zdroj
Vlasy
Můj vlasový příběh? Mám citlivou pokožku hlavy. Dlouhá léta jsem trpěla svěděním a lupy. Až tento blog mě naučil přemýšlet nad tím, co si do vlasů dávám. Začala jsem používat přírodní šampony, olejíčky, masky a různou péči. Zároveň prodlužuji dobu umývání vlásků a postupně je učím, aby vydržely trochu delší dobu neumyté. Teď jsem ve fázi, kdy přecházím z "každý druhý den" na "každý třetí den". Kvůli tomu mám doma vždycky i nějaký suchý šampon. Loni jsem od déemka vyhrála sadu mini šamponů Batiste. Nejdřív jsem se bála, aby mi s vlásky neudělaly neplechu, ale docela jsem si je zamilovala. Navíc můžu ty cestovní verze nosit pořád s sebou.

Suché šampony jsem měla doma i dřív, kdysi mi něco koupila mamka na tábor a byla to taková ta sypací varianta, kterou jsem nikdy moc nepochopila a ani mi nebyla příjemná. Suché šampony dělá třeba i Alverde, jeden doma mám, taky je sypací, ale vlasy dělá takové podivně hrubé, až je mi to skoro nepříjemné. Zatím je za mě nejlepší určitě právě Batiste, který se pro oživení vašich vlasů hodí dokonale.

Jak ho používám? Vždycky, když vím, že si třeba nestihnu umýt vlasy (protože přijdu domů v nočních hodinách, ráno vstávám a vlasy si nefénuji), tak ho aplikuji už na noc. Batiste je suchý šampon ve spreji, což mi taky vyhovuje, protože přesně namířím, kam dávku aplikovat, zmáčku pumpičku a hotovo. Je to takový bílý prášek, který pak musím dobře rozetřít ve vlasech a někdy i s použitím ručníku "vyfroťákovat". Šampon se dá samozřejmě použít i během dne nebo před odchodem z domu, mi ale nejvíc vyhovuje noční aplikace, protože se pak nemusím bát, jestli jsem šampon dobře rozetřela a nezůstane mi bílý pramen. Šampon se hodí i k odstranění zápachu z vlasů, třeba když přijdete z nějaké oslavy, která se konala v zakouřeném prostředí. Jako velký bonus mě z nich nesvědí hlava. Určitě bych ale nedoporučila vyměnit navždy suchý šampon za ten "mokrý". Berte ho jako oživení a záchranu, ne jako péči.

Nohy
Tak jsem se tuhle dozvěděla, že existuje krém na metličkové žilky. Respektive, že existuje něco, co se jmenuje metličkové žilky. Přiznám se, že se zase až tak moc nepozoruji a žilka sem tam mě netrápí. Viz první odstavec - víc pracuji na charismatu a slunci v duši, než abych kontrolovala, jestli náhodou nemám o pupínek navíc. Když jsem se ale ptala mamky, říkala mi, že ji zrovna tohleto trápí. Jedná se hlavně o estetickou "vadu na kráse", která se objevuje v oblasti lýtek a stehen, v některých případech dokonce i na obličeji a v okolí nosu. Vzhledem k tomu, že se jedná o genetickou záležitost, měla bych si začít dávat větší pozor. Mamka vyzkoušela řadu krémů a docela si pochvaluje hlavně tento krém na metličkové žilky. Vyzkoušený ho nemám, ale nenápadně si ho sem poznamenám, až ho budu jednou potřebovat.

Zdroj
Pokožka
Nakonec dnešního článku jsem si nechala to nejzábavnější. Kdo rád šmejdí déemkem, určitě už narazil na tělové mléko Cosmetic Kitchen. Tahle veganská řada kosmetiky je naprosto ojedinělá, protože si ji doma vyrobíte sami! Koupíte si základní ingredience a následně mícháte a tvoříte vlastní barvy a vůně. Základ tvoří báze tělového mléka, barva a vonný olej. Na výběr jsou tři barvy (modrá, růžová a zelená) a tři vůně (červená Million Dreams, žlutá Your Star a růžová Amore Si). Kreativní pojetí záleží jen a jen na vás. Použijete jen jednu modrou a vytvoříte si šmoulové tělové mléko? Nebo budete experimentovat a do své domácí laboratoře zapojíte všechny barvy duhy? Vlastní tělové mléko mě nadchlo a rozhodně je to skvělý dárek pro všechny kosmetické nadšence. Chtěli byste, abych ho pro vás otestovala a napsala samostatnou recenzi? Dejte mi vědět v komentářích!


Jaké trendy oslovily v poslední době vás?


Komentáře

  1. Tyjo, o tom DIY mléku pro začátečníky jsem neslyšela, po tom se musím v DMku podívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už po něm pokukovala několikrát, ale pořád se nemůžu odhodlat, jestli ho vyzkoušet :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥