Unboxing: Saloos


Vždycky, když mi má přijít nějaký balíček na testování, napjatě a nervózně čekám, až dorazí. Snažím se nebýt netrpělivá a při rozbalování si dávám pěkně na čas, abych si ten moment překvapení pořádně vychutnala. Na balíčky od Saloos se těším vždycky moc! Jejich přírodní kosmetiku miluju a nikdy nevím, co začít testovat jako první. Do balíčku mi nezapomínají přibalit i letáčky a brožurky o jednotlivých výrobcích, které vždycky poctivě studuji, nejlépe s olejem ve vlasech a maskou na obličeji.


Balíčky Saloos jsou pověstné tím, že jsou dokonale zabalené tak, aby se nic nerozbilo. Nádobky jsou často ze skla (třeba právě u těch olejíčků) a byla by hrozná škoda, kdyby se s nimi cestou něco stalo. 


Tentokrát jsem si na testování vybrala samé skvělé produkty. Makadamiový olej jsem zvolila hlavně jako péči o vlasy. Všimla jsem si totiž, že mi nějak zeslábly a začaly padat. Olej se hodí k ošetření oslabených vlásků. Rosalina je květinová voda, po které jsem už nějakou dobu pokukovala a teď ji můžu konečně vyzkoušet. Mám v plánu najít co nejvíc způsobů, jak květinovou vodu používat. Pak jsem si vybrala k testování ten nejlepší a nejvoňavější bio kokosový olej Kokos - Čokoláda, kterému se nic nevyrovná. Už jen při pomyšlení na něj začínám slintat! Do rodiny péče o pleť mi Saloos poslali k testování Hyaluronové sérum, které mi nikdy nejde správně napsat. Už ho testuji a snažím se přijít na to, jaké je. Poslední produkt, který jsem v balíčku našla, je Zelený jíl. Zatím se učím správné poměry, jak namíchat nejlepší masku, zkouším ho na pleť, tělo i vlasy.


Co vy na to? O kterém produktu byste si chtěli přečíst jako první? Co vás nejvíc zaujalo a co naopak nejmíň?

Moc děkuji společnosti Saloos za další krásný balíček na testování ♥



Komentáře

  1. Parádní produkty ♥ Balíčky od Saloos mám taky moc ráda a to jejich balení je opravdu legendární :-D Nejvíc by mě zajímala recenze na jíl a makadamiový olej.

    OdpovědětVymazat
  2. Ooooo produkty jsou zajimavy vsechny, tezka otazka o cem si chci precist jako prvni :D volim Rosalinu

    OdpovědětVymazat
  3. Hyaluronové sérum je fajn :-) a zelený jíl velmi ráda používám jako masku na pleť i vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by zajímalo to hyaluronove serum 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Super nádielka :) mňa by zaujímal íl :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥