Saloos: Měsíček na bebíčka


Testování kosmetiky beru hodně vážně. Pokud je někde napsáno, že je to léčivé, tak to taky používám k léčení. Pokud ale zrovna žádnou nemocí netrpím, snažím se jí alespoň podvědomě přivodit, abych mohla léčivé účinky vyzkoušet a potvrdit. Teď si takovýhle drsný vtip říct můžu, když mám ručičky jak z bavlnky. Když jsem si ale vybírala věci na další testování od českého výrobce přírodní a léčivé kosmetiky Saloos, měla jsem na krajíčku. Po zimě se mi mezi prsty u rukou objevila vyrážka. Co vyrážka, atopický ekzém! Víte, jak jsem z toho byla vyděšená? Sem tam se mi "suché místo" mezi prsty na rukou či na nohou vždycky objevilo, ale aby tak drželo a nešlo se toho zbavit... Nakonec jsem stejně skončila u kortikoidů. K doléčení a obnovení pokožky mi pomohl Bio karité Měsíčkový balzám. Hned na začátek mu musím dát srdíčko, protože mě zachránil víc, než jsem čekala. Měsíčkový balzámku, tohle je pro tebe: ♥


Bio Karité balzámy od Saloos MILUJU. Už jsem jich vyzkoušela několik a nikdy nemám dost. Každý je skvělý na něco jiného. Všechny mají společný základ - bambucké máslo neboli karité. Vyzkoušela jsem už vanilkový, konopný, na nehty a dneska vám popovídám o nejnovějším objevu, kterým je právě ten měsíčkový


Měsíčkové mazání je určené k regeneraci, hydrataci a zvláčnění. Má stejnou super šroubovací krabičku, jako jeho další bráškové. Tyhle Saloos krabičky taky miluju. Jsou veliké (mají objem 50 ml) a po dopotřebování balzámu se hodí na poklady, korálky, bižuterii nebo jinou kosmetiku, která tak praktický obal nemá. Balzám je tuhý, při kontaktu s teplem se pomalu rozpouští. Není to ale taková změna jako u kokosového oleje - neroztéká se.

Složení balzámu kombinuje bio bambucké máslo a extrakt z měsíčku lékařského. Tato kombinace je kouzelná především pro regeneraci pokožky. Můžete s ním ošetřit kůži v okolí křečových žil a otoky po námaze. Je skvělý na pokožku po zhojených kožních problémech nebo popáleninách, protože podporuje hojení a obnovu kůže. Může se použít jak na tělo, tak na obličej. Když jsem si tento popisek účinků četla, věděla jsem, že je to pro mě to pravé měsíčkové.


Balzám jsem nanášela hlavně na noc na celé ruce. Mastné tlapičky mi vůbec nevadí, balzám se ale hezky vstřebával a celou noc mi pacinky léčil. Kůže se postupně zahojila, zacelila, a i když jsem balzám dopotřebovala, stále jsou hezké, jemné a hebké.


Znáte bio karité balzámy od Saloos? Který je váš nej?



Komentáře

  1. Měsíček je opravdu zázračný! Měla jsem takovou podobnou mast od mojí babičky a byla skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk který nikdy netrpěl atopickým ekzémem tohle nikdy nepochopí. Já jsem ten případ ale tenhle rok na jaře se mi po těle udělal ekzém, zřejmě se mi to rozjelo z jednoho přípravku, který mi ve skříni ležel dlouho no a bylo to hodně nepříjemné. Tenkrát mi pomohlo vysadit všechny běžné sprcháče protože ty pokožku akorát dráždí a místo toho jsem používala přírodní mýdlo a mazala místa kokosovým olejem a bambuckým máslem, ekzém zmizel a už po něm není ani památky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle :-) Já jako atopik bych ho určitě ocenila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že co do účinků na tom bude asi dost podobně jako rakytníkový balzám :) Taky má hojivé účinky a na případný ekzém už nic jiného nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥