Weleda: Růžový deoš pro svěžest a harmonii


Deodoranty od Weledy jsou pro mě takové zajímavé téma. Moc mi totiž nesedí. Vyzkoušela jsem jejich Citrusový deodorant ve spreji a celou novou kuličkovou řadu. Vůně mají krásné, hlavně ta jejich granátová kuličková varianta, tu můžu čuchat pořád. Do terénu se mi ale moc neosvědčily, takže je všechny používám jen doma. Deodorant ve spreji má takovou svěží citrusovou vůni a na Weledích stránkách jsem se dočetla, že ho lze používat taky jako osvěžovač vzduchu. A tak jsem dvakrát neváhala a k osvěžení vzduchu jsem ho začala používat. A víte, co? To je snad ten nejlepší pohlcovač pachů, který jsem vyzkoušela! Weleda uvedla letos na trh taky Růžový deodorant ze sprejové řady, do které kromě citrusu patří taky ještě šalvěj. Když mi na něj padlo oko, musela jsem ho mít! I přes to, že mi jejich deodoranty moc nedeodorantují. Měla jsem s ním totiž jiné plány. 


Předně mě zajímalo, jak voní. Jsem zamilovaná do růžové pleťové vody a deodorant jsem si vysnila tak nějak podobně. A nebyla jsem zklamaná. Voní tak opravdově! Když jsem byla malá, babička dělala z růží šťávu, která měla takovou velmi silnou sladkou a voňavou vůni. Hodně intenzivní a skoro až nevkusně přesladká. Vůně deouška mi tenhle růžový sirup připomíná, jen není tak intenzivní, jako babiččin siroupek. 


V popisku deodorantu se dočteme o 24 hodinovém účinku potlačování tělesného pachu. O tom trochu pochybuji. Vůbec tyhle 24/48/72 hodinové intervaly neberu vážně. Asi jsem ani takhle dlouho nikdy nebyla vzhůru :D Co ale pravda je, tak to, že deodorant neucpává póry. Skoro už jsem zapomněla na své dřívější záněty potních žláz. Lékem nebyly mastičky, ale vysazení všech chemických deodorantů s hliníkem. Chvíli trvalo, než si tělo zvyklo, ale stálo to za to. Dneska je mi mnohem lépe a častěji se během dne prostě převoním nějakou voňavkou do kapsy. 

Pokud ho budete používat podle předpisů jako deodorant, nedoporučuji ho na pokožku aplikovat hned po oholení. Na čerstvě ožiletkované podpaždí totiž trochu štípe. 


Růžovou vodu miluju na pleť. A tento Růžový deodorant zase miluju na tělo jako voňavou osvěžující vodu. Jen si to představte. Přijdete uhnaní domů z práce, ověnčení vánočními nákupy a máte chuť se svalit na zem a zůstat tak až do Tří králů. Ale ještě vás čekají další povinnosti. Sice se takhle na zem svalím, ale do ruky si během procesu kácení k zemi vezmu deoš a posprejuju se jím. V podpaží, ale klidně i jinde na těle, neopomenu jednou stříknout vůni i do vzduchu. Pak ležím se zavřenýma očima a vdechuju vůni léta u babičky. Růžový deodorant od Weledy je pro mě osvěžovač vzduchu a mysli. V popisku se píše, že "Výjimečná vůně damascénské růže, smísená s ylang ylang a pelargonií vyvolává pocit krásy a harmonie." a to teda platí maximálně. Osvěžená růžovou vůní a s harmonizovanými čakrami pak vstávám a čile jdu zase něco robit. 


Snad nejste z mého dnešního rozumování moc zmatení. Deodorant, který se nepoužívá jako deodorant? Jak k tomu přijdu? Jednoduše tak, jako ke každé další kosmetice. Člověk musí bádat a zkoušet, aby našel to, co mu vyhovuje. U deodorantů to platí mnohonásobně víc. Většina deodorantů, které jsem zkoušela, mi vůbec nevyhovovala, s potem nic neudělala, a tak jako tak jsem se musela v půlce dne ošplouchnout a nanést znovu. Teď jsem se naučila trochu jiný rituál. Když mám během dne pocit, že bych potřebovala zase ovonět, nejprve podpaždí opláchnu nebo očistím takovým tím vlhčeným ubrouskem. Na čistou a suchou pokožku pak nanáším deodorant znovu. Na ven používám "silnější" deodorantí alternativy. Na doma si vystačím s kuličkovým od Weledy, nebo s tímhle rozprašovacím. V koupelně ho používám taky jako pohlcovač zápachů (a nejen v koupelně, občas si ho cáknu nad postel před spaním, abych měla krásné sny, nebo ho vezmu do kuchyně, když dělám něco "voňavého"). 


Vůni růžového deodorantu jsem si zamilovala a doufám, že Weleda časem udělá i velkou 200 ml doplňovací variantu, kterou mají u citrusového deodorantu. Sice je to trochu zvláštní, ten můj způsob použití, ale mě hrozně baví a vyhovuje mi. A třeba jsem vám otevřela obzory. S každou kosmetikou se dají totiž dělat úplné divy a lze ji využít na milion různých způsobů. A to mě na tom baví asi úplně nejvíc :)

Růžový deodorant seženete všude možně, třeba přímo v eshopu Weleda.



Komentáře

  1. Ja mám napríklad s tým citrusovým veľmi dobrú skúsenosť a vyhovuje mi. Je síce pravda, že ho musím použiť cez deň viackrát, ale mám to prirodzene nejak spojené s prezliekaním (ráno doma, v práci pred obedom, pred odchodom domov). A funguje mi výborne, teraz som si kúpila tú 200ml náplň :)
    tento musí voňať úžasne, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥